Så GØY! Gratis “Bobble or Popcorn”!

Designet av Espace Tricot

 

Tenk deg; 1 tråd med tynn tynn og deilig alpakka + 1 tråd med tynn deilig merino, sammen blir det helt og fullstendig smashing ♥ Den ene står for mykt og fluffy, mens den andre holder alt sammen, og i fasong – Ja, det er nesten som litt magi, rett og slett. Dette sjalet ryker rett inn på lista og det ER virkelig snart på tide at eg får meg et nytt sjal! Gudene skal vite at eg trenger det! Nå når eg har hatt den vanvittige ryddesjauen i det siste dro eg ut de boksene eg har med sjal og div inne i Kallaxhylla mi…Hmmm å ja, der, dvs opp i de boksen trengs det en opprydning! Tror, eller eg vet at ingenting trengs å kastes for det er fint og flott, men alt blir liksom ikkje brukt…Kanskje eg blir mer motivert om eg f.eks gir en pose med sjal, sjer, luer etc til Fretex? Nå tenker eg jo bare:
“Ååå eg har så mye sjal og diverse at eg trenger det ikkje”. Gir eg det bort, ja DA trenger eg jo plutselig et nytt sjal! Stor forskjell på om man trenger noe eller bare har lyst på det, ikkje sant? Tror eg må kikke litt i de kassen,
har 2 stk som er smekkfulle! Litt SamvittighetsRyddings er aldri feil 🙂

 

FLEUR
Bildet over
Str 193 cm X 63 cm
Gratis Strikkeoppskrift

 

 

 

 

 

Designet av Espace Tricot

 

Er du mer “Hals-Typen” så er jo denne digg! Selv om den er stor ligger den ikkje bare å slenger i halsgropa, neida, den varmer oppover halsen – om det andre slenger litt betyr ikkje så mye 🙂

 

ONDING
Gratis Strikkeoppskrift

 

 

* * * *

 

 

 

Takk og pris!! Busstreiken er over!! Leste bare overskriften og at alt startet opp igjen kl 12, håper jo at alle parter ble fornøyde og ingen ble lurt! Dvs eg SLIPPER å stå frem/tilbake i rushet i dag også, digge-di-digg, tror eg må ta helgehandelen i dag da! Ferdig med det liksom og så tar eg bare helg! Blir jo kjøring i kwell og (frem/tilbake Trening) men da slipper eg å kjøre så mye som en meter i morgen! Tror eg må sjekke tempen her hjemme først,
ja ang handling i dag! Mulig eg bare stikker ut å fikser det selv, skal handle litt her og der for mor mi også.

Ellers så har eg jo okkupert mer eller mindre hele spisebordet med perlerier! Elsker det! Rent rot har aldri gjort meg noe så når alt det andre er gjort skal eg kose meg! Tror bare eg skal komme meg på badet
og fikse sveisen å komme i gang med dagen.

 

 

KOS DEG!

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg