SÅ GØY! -Gratis Oppskrift

Designet av Patricia Heller

 

Om du nå ikkje skulle være så lysten på å hekle lappetepper ute i det fri nå til våren kan jo dette være noe? Fortsatt lapper, men sluttresultatet er en del mindre enn et teppe. Garantert at det er mer gøy også!

 

 

 

Designet av Patricia Heller

 

Hekles i tynt bomullsgarn med når nr 2,5 mm. Siden det er en ball som garantert vil bli lekt med vil eg råde til
å bruke bomullsgarn. Hekles den i ull vil den mest sannsnynlig endre form etter hvor mye det blir lekt og herjet med 🙂 Mindre stretch i bomull. Oppskriften er lang, men den inneholder mange bilder og god info om hvordan, dette kommer til å gå som en lek! Fyll den med bjeller eller annet som lager lyd! Det er gøy 😀 

 

EDUCATIONAL BABY BALL
Bildene over
Gratis Hekleoppskrift

 

 

 

 

 

Mulig du husker eg strikket denne? Icosa Welt Ball Pillow 😀 Dessverre ikkje i salg lenger…Uansett, eg strikket den i ulla og den forandre jo litt form etter hvor mye den ble herljer med. Strikket faktisk 2 slike ballputer,
den andre fikk Amira 😀

 

 

* * * *

 

 

 

Corona dag 5…Tja, fortsatt oppegående, men pr nu føler eg meg ikkje bedre enn i går – Egentlig. Dib sa i går at han føler seg helt fin igjen, men at han blir veldig sliten i løpet av dagen. Da snakker me om en som er ganske godt trent, hva da med meg….eg mener; Er en stund siden eg trente? I allefall regelmessig. Så ja, kan skrive under på at eg er sliten, egentlig hele tiden. I dag er eg ganske tung i øynene? Minner om når man får sånn “slør” av pollen i øynene på våren – Øynene vil bare lukkes uten at man egentlig er trøtt.

Jaja, har ingen store planer for dagen annet enn å bevege meg inn på Hobbyrommet, bli absolutt ikkje noen handlerunde. Tror bare det å kjøre bil hadde vært uansvarlig av meg i dag. Selv om eg ikkje har vondt i hodet er det slettes ikkje det samme som at hodet fungerer opptimalt haha Det bare svever på en måte. Fortsatt tett i hals og nese. Har god sovekvalitet på natten, men noe lav pustekvalitet – Det er jo fordi eg er så tett. Har gjort klar nøstene som skal ut å fly så Ali tar de med seg ned til posten når han skal ta helgehandelen 🙂

 

 

SNART HELG!

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

2 kommentarer
    1. Huff håper du er på beina snart. Litt kosetid på hobbyrommet er godt for kropp og sjel
      Og der kom det en ny flott oppskrift😊
      Super til å sitte ute i solen med.
      God bedring til deg.

    2. Min datter har fått covid for 2 gang. Fått de vaksiner hun skal ha. Har astma og er nå på heftig kortison kur fordi pusten er så dårlig. Måtte sykemeldes fra jobb da pulsen raser og hun er veldig sliten og uten pust. Ta vare på og ta det med ro. Ikke noe å spøke med. Min datter er bare 24.

Siste innlegg