SÅ GØY! -Strikkeoppskrift

Designet av Rebecca Clow

 

Dette er gøy, virkelig gøy! Altså…Gjør hva du vil, flott blir den nok uansett! Striper er alltid gøy og her kan du strikke akkurat hvordan du vil; Smale striper, tjukke striper, 2 farger, 5 farger? Vel, la ting skje mens du strikker eller planlegg godt – ALT er helt opp til deg selv, oppskriften har du jo, akkurat som et blankt ark
og så er det bare å kose seg – Rett og slett!

 

 

 

Designet av Rebecca Clow

 

Så var det garnet da, eg hadde absolutt gått for et garn eg elsker å ha på meg – Det er jo tross alt garantert en favorittjakke du skal strikke. Orginalt er den strikket i Cascade220 (forøvrig et nydelig garn!) som gir en strikkefasthet på 20 m, men med tanke på hvor mange størrelser denne oppskrifter er på kan du nok egentlig velge hva du vil. Det er jo bare å gå opp eller ned i størrelsen vettu 🙂

Å ja, oppskriften er på engelsk, men det er ingen problem om du plukker med deg denne lista – I tilfellet du syns engelske forkortelser er litt vrient 🙂 Nå gjelder det bare å samle sammen garnet du skal trylle med!
ENJOY sier eg bare 😀

 

LEITH CARDIGAN
Bildene over
Str fra 85 cm til 165 cm i overvidde

 

 

 

* * * *

 

 

 

Lørdag morgen og eg har sovet nesten i 7 t så dette er jo bra! Hadde vondt i halsen når eg våknet da, men poff så var det borte igjen. I det eg gnir søvnen ut av øya fikk eg melding av søs om me ville ha krabbe. De hadde kjøpt krabbe av den lokale langeren vår og han er alltid ekstrem raus og det skal noe til å spise opp alt. Nå har eg en rimelig tung bærpose med nykokt krabbe i kjøleskapet – Dette blir digg!! Me har planlagt bakt potet til middag,
men litt krabbe i løpet av dagen er slettes ikkje dumt, det er jo den beste krabbetiden nå 😀

Ellers så tenker eg å ta meg en god dusj før eg parkerer meg selv inne på Hobbyrommet, må benytte disse fridagene på å unnagjør mest mulig. Akkurat nå går det i pinneholdere og pinnestoppere 🙂 Det er gøy, å pynte opp strikketøyet med Unødvendige dubbeditter er et hit i det rette kretser 🙂

 

 

 

HA EN FLOTT LØRDAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

0 kommentarer

Siste innlegg