SEE U! -Ha en fin søndag!

 

Det var først i går kwell det gikk opp for meg at det faktisk er St.Hans i dag!! Da er det jammen godt at værmeldingen for Bergen har roet seg, det blir (I følge Yr) helt opphold fra ca kl 13 og sol skal komme frem, sånn tidsmessig for oss så passer det supert! Kanskje me får sett noen bål på båtturene hjemover?

Eg dro som du ser ut på en liten tur i går, det var litt sånn duskregn, men ikkje særlig kaldt så shortsen var på vettu 🙂 Lite folk, ja veeeldig lite folk! Vanligvis parkerer eg på hotellet som ligger midt på stranda, da blir det en del frem/tilbake for å gå hele stranda. I går parkerte eg på Reve for å prøve noe nytt, ergo gikk eg fra ende til ende.
Eg må si….ja jo eg liker Hellestø best! Selv på gråværsdager er det fineste der…

 

 

 

 

Gikk der å ante fred og ingen fare….så kommer denne bråkebøtta ramlende innover stranda! *ler*
Hørselvern burde været i sekken hehe

 

 

 

Å ja, de er ganske nærgående!

 

 

En helt grei tur som frisket godt opp! Men, eg har ikkje tid å sitte her å skravle som du vet! Var oppe kl 06:00 – Heldigvis la eg meg tidlig i går så timene mine har eg fått. Skal øyeblikk hoppe i bilen,
ut til Amira og så farter me nordover til Bergen og Vivian 🙂

 

 

 

HA EN FIN SØNDAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

0 kommentarer

Siste innlegg