Ser du hva dette er? Ikkje??

Designet av Birgit Grunwald

 

En ting, nesten uansett ka, kan strikkes på flere måter. Alle har me hver vår måte å gjøre det på,
men aldri har eg før sett noe som dette! Hadde aldri kommet på at eg kunne ha strikke en…

 

 

Designet av Birgit Grunwald

 

…Hanske, eller vott, på denne måten!?? SÅ kult!! Tenk bare på hvor stilig mye av mønsteret blir bare fordi den er snudde den veien den er!? Plutselig så eg for meg f.eks en “mini” Marius! Ikkje sant? Ååå eg snapper til meg denne her for nå fikk eg lyst å eksprimentere 🙂 Så kjekt!

 

NORDWAND
Bildene over
En størrelse

 

 

* * * *

 

 

Du? Det er jo høstferie denne uka! Sånt får jo ikkje eg med meg nå når Dib jobber! Har ikkje ferie da, men treningene hans har jo ferie siden de trener på skoler…Typisk! Men men nå har han bestemt seg for å ta seg en tur på Sats å trene så da får han kjører seg selv dit og eg kan stikke en tur på butikken 🙂 Greit med en liten luftetur. Eg har nå fått rydda å vassst her hjemme og kommet et godt stykke videre på den store figuren min, men nå vil eg ut å lufte meg! Hvis ikkje så slukner eg ganske snart her eg sitter,
trenger noe godt før eg fortsetter perlingen 🙂

 

 

ENJOY!

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

2 kommentarer

Siste innlegg