~ SHOPPING ~

 

I dag ble det jammen litt av hvert gitt! Var jo på handel for mor mi i dag og siden hun trengte noe på Staples var eg i trøbbel allerede! *ler* Har tenkt på noe et par dager etter at eg så noen bilder på Instagram, derfor plukket eg med meg både kreppapir og silkepapir. Kjekt å ha det til diverse. Satt i går kwell å søkte etter blomstertape….utsolgt over alt!?! Hmm må være noe som går? Heldigvis hadde MesterGrønn her
i Tananger og eg fikk kjøpt meg 2 store ruller. Det var faktisk billigere enn alt eg fant på nett 🙂

 

 

 

 

Hadde bilen til dekkskifte og mens eg ventet vandret eg rundt på Nille, fant litt i tilbudskurven: Flere slike glassteiner som eg tenker å lage litt av + en pakke med 20 glass glitter til kun 15 kr!

 

 

 

 

Disse fargene fant eg også til 15 kr, men det ble i grunnen et bomkjøp hehe Eg kunne bare se toppene av fargene og tenkte at de dyrene er sikkert til å ta av, men det var de ikkje
Vel vel, en dag dukker det nok opp et bruksområdet 🙂

 

 

 

 

På Staples plukket eg også med meg ei eske TapasPinner,
er ganske sikker på at eg kan finne på noe…? Ikkje det?

 

 

 

 

Før helgen shoppet eg litt hos Hobbyhimmelen og alt havnet i postkassa i dag! Kjøpte mer av disse Heishi perlene bare i 6 mm bredde. Eg kjøpte 5 poster med Shellwhite for de så helt hvite ut på bildet….men det var de ikkje…! Vel vel, eg så for meg noen fine sommersmykker/armbånd og fotlenker – Får nå sjå!

 

 

 

 

Her tidligere så kjøpte eg en del cellofanposer i ymse størrelser hos Congratulations, den gang kjøpte eg uten tape, men fant jo fort ut at det var smartes å kjøpe MED tape! Så da fikk eg det også i posten i dag 😀

 

 

 

 

For et par uker siden fikk eg spørsmål fra ei som heter Hege på Instagram, om eg ville ha en pose med perler som hun hadde og ikkje kom til å bruke. Hun sendte meg et bilde av noen slike beinperler som eg var på jakt etter tidligere. Eg takke ja og denne pakken kom også i posten i dag…

 

 

 

 

…Men HALLO altså! Det var jo sååå mye mer enn “bare” en pose!! Her var det jaggu meg mye flott! Masse shell, charms og en haug med beinperler! Jadda jadda, nå må eg bare få fart på den skinnarmbåndene 🙂
Dette var gøy!

Det baller litt på seg med ideér og ting eg har lyst å lage, men før eg helt angriper krepp- og silkepapir skal eg perler ferdig NOK ei Badeand! Dessuten har eg funnet en bra serie: “Maskineriet” på Viaplay. Kristoffer Joner
i hovedrollen 🙂 Onkelen til Kristoffer; Johannes Joner bodde faktisk rett bak oss på Tasta og det var alltid stas når me fikk kommer inn der. Drakk som regel saft og spiste kjeks sammen med moren for Johannes var som regel ikkje hjemme, men husker han hadde utrolig flotte tegninger på veggen av motorsykler 😀

Anyway, nå må eg begynne å gjøre noe her på Hobbyrommet 🙂

 

 

HA EN FIN KWELL

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

3 kommentarer

Siste innlegg