Siste GIVE AWAY/ konkurranse for denne gang

Reklame | Rito Hobby

 

Ok, eg har 1 slik pose igjen. Alt i posen har eg fått fra Rito Hobby og så har eg laget til posen slik at du kan strikke deg DENNE GJENGEN her! Da blir det påske da vettu 🙂 I posen ligger det 10 nøster Snowdrop
og 8 poser Hama Midi + Perlebrett.

Passer jo supert å få i hus en slik pose nå når det snart er vinterferie 🙂

 

 

 

Samme pose, bare andre siden

 

Måten eg har gjort det på i denne runden er å lage konkrete spørsmål derfor modererer eg kommentarfeltet og alle kommentarene bli publisert når vinneren er plukket ut 🙂 For å delta skriver du altså svarene dine i en kommentar under dette innlegget, ikkje på Facebook. Hvert spørsmål har en Jukselink om du ikkje har peiling på svaret 🙂

 

 

Nr 1:
I 2007 startet eg på strikkekafé her i Tananger, husker du hva den heter?
Jukselink

 

 

Nr 2:
Etter noen år med strikkekafe på …… ble den flytte til hvor?
Jukeslink

 

 

Nr 3:
Hvilken av Jærstrendene er min absolutte favoritt?
Jukselink

 

 

I dag er det søndag, da tror eg at eg trekker en vinner
ONSDAG 8.FEBRUAR

Lykke til!

 

 

Ang forrige runde med Give Away Konkurranse var det en av vinnerene som ikkje meldte seg, så da har eg trukket en ny vinner! Det er HILDEGUNN 1955 som skrev kommentar nr 27 – Gratulerer!
Send meg adressen din påmail: [email protected]

NÅ SKAL EG PERLE!

 

 

KOS DEG!

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

38 kommentarer
    1. Herlighet, tenk jeg husker dette også.
      Strikkekafé på Krabbeloftet blei flytta til Kystkulturen.
      Og favorittstranda er Hellestøstranda.

    2. Hei 😊

      Så spennende med enda en give away 😀 like flotte premier hver gang
      1) Krabbeloftet
      2) Kystkulturen
      3) Hellestøstranda

      Ha en fin uke!

    3. 1. Krabbaloftet
      2. Kystkulturen
      3. Hellestøstranda

      Veldig kjekt med de flotte gavene du gir Vibbedille.
      Mulig jeg missforstod og har svart feil i dag da. Men kjekt likevel 👏

    4. Nr 1 Krabbeloftet
      Nr 2 kystkulteren (kystkulturen)
      Nr 3 hellestøstranden

    5. 1.Krabbelofte strikkekafé som fortsatt er i gang første tirsdag i måneden. 2. Kystkulturen. Og der er vi i dag og😀. 3. Hellestøstranden. Heilt enig. Den beste i område.

    6. Takk for tilbakeblikk og mange koselige og flotte bilder etterfulgt av info om steder.
      Svar:
      Nr.1. Krabbeloftet
      Nr.2. Kystkulturen
      Nr.3. Hellestøstranda.

      Klem fra Liv

    7. Hei og hopp, siden jeg har så dårlig tro på eget minne har jeg brukt jukselinkene meget aktivt… og jeg er ikke redd for å innrømme det engang 😂 Da blir jo gleden desto større ved å finne ut at jeg i alle fall hadde nesten rett på to av svarene 💪🏼
      Før jeg skriver meg helt bort så tenker jeg å svare: spørsmål 1: Krabbeloftet
      Spørsmål 2: Kystkulturen
      Spørsmål 3: Hellestøstranda
      Ønsker deg en god kveld og finfin uke to be 😊

    8. Krabbeloftet
      Kystkulturen
      Hellestrøstranda

      Håper å vinne så jeg kan bruke vinterferien på å strikke flere av dine kule påskehøner😃

    9. Jeg har ikke fulgt deg så lenge, så jeg måtte jukse litt. Svar på spørsmål til give away. 1. Krabbeloftet, 2. Kystkulturen og 3. Hellestrøstranda.

    10. svar på spørsmålene:
      1. Krabbeloftet
      2. Kystkulturen
      3. Hellestrøstranda.

      Ha en fin februar 😊🌞❄️

    11. Nok en pose med garn i deilige vårfarger.

      1: Krabbeloftet
      2: Kystkulturen
      3: Hellestø

    12. Kule konkurranser du har, her er det jeg tror er riktige svar:
      1) krabbeloftet
      2) kystkulturen
      3) hellestøstranda

    13. Hei igjen! Svarene på konkurransen er som følger: 1. Strikke kafeen var på Krabbeloftet. Før den ble flyttet til 2. Kystkulteren. Din favorittstrand er 3. Hellestøstranda. Ha en fin uke. Hilsen Birgitte

    14. Her er mine svar :
      1. Krabbeloftet
      2. Kystkulturen
      3. Hellestøstranden.

      😊

    15. Flott premie😀Svaret på spørsmålene er

      1 Krabbeloftet
      2 Kystkulturen
      3 Hellestøstranda

    16. Hei. Prøver meg på quizen nok ein gong! Tenk så heldig eg var som blei trekt ut sist gong!

      1 Krabbeloftet
      2 Kystkulturen
      3 Hellestøstranda

      Takk for alt det kjekke du viser oss, og for flotte give awayer! 🔷

    17. Strikkekafe var på Krabbeloftet og etterpå Kystkulturen og til sist koser du deg på Hellestøstranda😀

    18. Hei. Svar på spørsmålene.
      1. Krabbeloftet
      2. Kystkulteren
      3. Hellestøstranda

    19. Prøver lukka igjen 🙂
      1)Krabbeloftet
      2)Kystkulturen
      3)Hellestøstranda 🙂

    20. Mener å huske at strikkekafee’n heter Krabbeloftet og at den ble flyttet til Havna.Din favoritt strand er Hellestøstranda.

Siste innlegg