SJEKK DE SOKKENE!!!

Designet av SpillyJane

 

SERIØST!?! Eg flippe nesten her eg sitter og eg falt knallhardt for disse sokkene! Spesielt de over her! WOW for en deilige fargekombo!! De er bare så “Rene&Pene” om du skjønner, “skarpe” kanter og galant sylskarpe! Skjønte du den eller!?? *ler hjertelig* De er strikket i Merinogarn som har hardt tvunnet, derav denne veldig
“renheten” som eg elsker! HER finner du garnet!

 

SONORA CACTI SOCKS
Bildet over

 

 

 

Designet av SpillyJane

 

Disse sokkene kan ikkje kjøpes enkeltvis, men frykt ikkje!! Det er såå enkelt likevel for det eneste du trenger å gjøre er å kjøpe Sommerens utgave av magasinet Interweave KNITS Her Inne! Du kan laste det ned med en gang 🙂 Det er jo ikkje bare disse 2 sokkene du får, men masse annet lekkert

 

AVO TOAST SOCKS

 

 

 

 

* * * *

Åååå det er så typisk! Eg var i dusjen, vasket håret og det tar totalt nesten, tja i allefall 45 minutter, laget meg litt mat og spiste, satte på GOT og mens det lastet så scrollet eg litt på mobilen og DER poppet altså disse sokkene opp! Jaja da måtte eg bare opp med Pc og lagre de, ergo ble eg sittende her vettu 🙂

Designeren bak disse sokkene har mye annet flott også, ja du kan jo bare ta en kikk HER så er eg sikkert på at enda mer havner på lista de! Fikk også et pling i mobilen om at Harm&Hegseth har kommet med ny podcastepisode så nå må eg bare høre den før eg fortsette fredagskwellen med GOT 🙂 Eg hører også på Christine Koht sin podcast, men det er det ikkje så bra for tiden! Siste update var 11.april og eg kjenner på det at eg er aldri så lite bekymret!! *Krysser fingrene*

 

 

 

 

HA EN GOD
FREDAGS KWELL

 

 

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Røykfri i 140 dager!

0 kommentarer

Siste innlegg