Sjekk disse da! WOW!

Designet av Raimonda Bagdoniene

 

Ahaaa eg har jo, som du kanskje vet, en STOR svakhet for LAPPER!! Om de er strikket eller heklet er av mindre betydning, men lapper er tingen! Men ALDRI har eg før sett så gigantiske lapper og det ser jo skikkelig gøy ut!! Med de “riktige” fargene kan du seriøst strikke de vakreste kunstverk med disse lappene 🙂

 

SNOWFLAKE BALLROOM AFGHAN
Bildet over
Str 240 cm X 240 cm

 

 

 

 

Designet av Raimonda Bagdoniene

 

Begge disse teppene er strikket i lett tilgjengelig garn, nemlig NEPAL fra Drops. Vil jo tro at dette teppe blir ganske tungt noe som gjør at det egnet seg godt som sengeteppe. Det som er greit når det kommer til lapper og slike tepper er at garntypen egentlig ikkje betyr noe. Du strikket med det du liker best og det samme gjelder pinnenummer. Bare vært obs på at størrelsen da blir anderledes enn oppgitt,
ellers er det jo rett og slett å bare KOSE seg ♥

 

 

AUTUMN LEAVES AND FLOWERS
Str 200 cm X 200 cm

 

Begge disse teppene kan kjøpes enkeltvis, men om du ønsker begge 2 så vil det svarer seg å kjøpe begge samlet – noe du kan gjøre HER!

 

 

* * * *

 

I dag har eg en helt avslappende morning! Eg våknet halv 10 av alarmen og har tenk å bare ta det helt Cooly frem til DibHassan skal på trening i kwell. Ikkje kan eg vaske klær heller fordi alle stativene er fulle og siden klærene ikkje er tørre blir det heller ingen bretting/rydding – Dvs eg kan bare sette meg å strikke etterpå! Ja eg må seriøst få opp dampen på det ryggstykket altså for nå er ALT garnet til GLAM-Sokkene i hus og det skal bli vanskelig å styre seg!! Det ble bare HELT riktig nå når eg fikk riktige farger i hus, skal vise deg litt senere. Nå må eg bare tenke ut hvordan eg skal bruke fargene! Heldigvis sokkene skal sokkene bli store så eg har ganske mye boltreplass til sokker å være 🙂 Det KLØØØØR i fingrene til å starte! Har funnet frem strikkepinner i 3 forskjellige størrelser så litt prøvelapper må nok til 🙂 Har en del nye strikkepinner som eg fortsatt ikkje har prøvd, de er for tynne så eg har funnet frem noen skikkelig gamle favoritter i Ibenholt ♥
Mer hverdagsluksus enn det kan det ikkje bli faktisk!

Utover det er det jo nå kun 2,5 dag igjen før det braker løst med ferie!! Det gikk nettopp opp for meg også at det er jo i denne uka eg pleier å pynte til påske, noe eg rett og slett har glemt!! Utrolig at eg kan glemme det, men det var da de for litt siden nevnte “Påskeris” på tv at eg tenke: “Herregud det er jo denne uka ja!” SÅ ja, han Ali må nok ned i garasjen i innen i morgen å grave frem et par esker hehe Må i allefall ha litt kyllinger og div i stua 🙂
Dvs eg MÅ huske å kjøpe gule kubbelys når me handler før helga.

Men du? Det ER vår og me er snart i midten av april…i natt da eg la meg var det søren meg -2 ut!! Eg hadde tidligere på kwellen vært på soverommet, ristet dynene og satt vinduet skikkelig opp for å kjøle ned litt (les: Hetetokter!) men jises så kaldt det var i dynene da eg la meg, ja de var nesten litt sånn crispy! Vel vel, eg sovna
og sov godt – det er bare høyre hånd som ikkje helt er våken ennå…?
Hmm halve hånden sover? Er det et alderdomssymptom??

ANYWAY??

 

 

 

 

KOS DEG OG HA EN
FLOTTERS DAG!

 

Her skinner sola fra skyfri himmel!

 

 

 

 

 

 

Go`klem fra ei Positiv Vibbedille 🙂

2 kommentarer
    1. Halve hånden sover… Mener du noen fingre, hvilke? Høres ut som nerve i klem en plass.

      1. Fra ca knoken i håndleddet, nedover halve hånden og ut i lillefinger og ringefinger. Den sover forresten ennå…..:( Ja det er nok en nerve et sted som ikkje har det optimalt, kanskje eg sov på hånden eller noe i natt 🙂 Går nok sikkert over

Siste innlegg