Skikkelig flotte sokker – Strikkeoppskrift

Designet av Stone Knits

 

Dette er virkelig noe av det fineste eg har sett av strikkestrømper! Fluesopp altså, det koseligste å pynte med syns eg, og absolutt den nydeligste soppen…eg har mange som står rundt omkring hele jula! Strikkes på pinne
2,25 mm med garn som er ca 400m/100 gr – Tynt og lekkert!

 

 

 

Designet av Stone Knits

 

Altså…så lekkert...

 

 

 

Designet av Stone Knits

 

Kanskje det er nettopp disse som manger i sokkeskuffa di??

 

 

MAGICAL MYCELIUM SOCKS
Bildene over
4 størrelser

 

 

 

* * * *

 

 

 

Søndag og årets første minusgrader her i Sola kommune, sier Solabladet. Tja, det må være veldig lokalt for eg finner ingen minusgrader når eg sjekker?? *ler* Takk og pris for litt +grader, Ine og eg skal kjøre ca 1 time sørover på Jæren om ei stund for å gå det nest siste strekket på laaangturen “Tungenes til Ogna”. Akkurat nå er det 3 grader her og det er stigende utover dagen og det skal bli SOOOL utover Jæren i dag –
Eg har trua på en nydelig tur i dag!

 

 

 

 

 

I går kwell var Amira her i mange timer og me fikk gang på Cricut`n min JuHuuu Nå blir det andre boller gitt og alt eg trenger av folie til Solamessen er klar til plukking og montering 🙂 Siden eg ikkje hadde den tykkelsen og fargen eg ville ha på pennene (Tenkte ikkje over det da eg shoppet) ble det en annen løsning enn først planlagt, men dog ganske tøft faktisk! Dvs eg har en “Liten” jobb etter turen i dag! Dette MÅ bli ferdig før ny uke starter +
eg må også få i havn noen porsjoner med Pikekyss, og de skal også pakkes. Først kommende torsdag skal standen på messen settes opp.

 

Trekker 2 vinnere av Give Away når eg kommer hjem fra tur 🙂

 

 

 

HA EN STRÅLENDE LØRDAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

4 kommentarer
    1. Kjente meg rimelig matt et øyeblikk her. Trodde faktisk eg hadde sovet bort et helt døgn. Enda eg mener eg lå våken mesteparten av natten. *ler*

      Heldigvis er det bare lørdag. Ingen is på bilen i dag. i går var den nediset til langt på dag.

Siste innlegg