SKJARMERENDE BARSELGAVE

Designet av Morgunova Olga

Man trenger ikkje alltid strikke sparkebukser, jakker og lubber til den nyfødte 🙂 Hva med et skjønt kosedyr som kan leve et langt liv? Hvis eg strikker eller hekler kosedyr som eg gjerne vil skal leve i mangen år da velger eg garn med Nylon. Silja fra Gjestal er et super garn til akkurat det! Joda, dyret blir godt og myk og hvis du fyller det med vatt kan du bare vaske det i maskinen 🙂 Mulig du husker når eg heklet DENNE HER? Den var blitt så gulbrun av å stå her i stua (heldigvis har me nå sluttet å røyke) så eg puttet den i maskinen og den er akkurat like flott som den var når den var ny 🙂 Strikker du den i merino f.eks kan du risikere den blir litt slapp i fisken, anbefaler i så fall å strikke på tynnere pinner slik at det blir fast.

 

Designet av Morgunova Olga

 

Likte veldig godt løsningen med store perler som ledd 🙂

 

BEADS JOINTED BUNNY DOLL
Bildene Over
44 cm lang

 

* * * *


Vel, kjapt oppsummert av søndag: Trooor eg håper på en litt stigende form! Det hjalp litt med en lang og varm dusj tidligere og ALLE de fine meldingene eg har fått fra dere om at det eg opplever om dagen er sånn ca helt normalt 🙂 Slapper litt mer av nå og eg syns gjerne at det har dempet seg litt utover dagen 🙂 *Håper*

Har t.o.m fått strikket en del og nå har eg KUN 3 omg igjen på mønsteret!! Da er det noen kjappe cm`er før ermene skal settes på tråd og sååå gjelder det bare å strikket grått på grått så langt øyet kan se….JA, det kan bli kjedelig til tider, men ut i fra hvordan genseren kjennes ut kan det fort bli en STOR favoritt 🙂

Ellers, så kan eg jo minne om at kl 20.55 MÅ du swisje over til NrK og se på SUPERHUNDENE for idag er det GryHege som kommer!! Selv kjenner eg GryHege fra tiden da hun bodde her i Stavanger og me vanket i samme strikkegjeng og har hatt mye gøy sammen der. Det er helt ufattelig det som skjedde med henne, men eg må si at eg er ikkje overrasket over hva hun har klart! Hun var etter hva eg kjenner til aldri ei som ga opp på noe! Eg er sikker på at hun kommer til å nå LANGT med alt hun driver på med 🙂

 

 

KOS DEG OG HA EN
FLOTTERS KWELL

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

1 kommentar

Siste innlegg