SMARTE LØSNINGER – Hobbyrommet

 

Har gått å tenkt på hvordan eg skal løse det i skuffene for å unngå kaos. Har lenge vurdert bokser, men hvilke liksom!? I dag satt eg å vekslet mellom Jula, Clas Ohlson og Europris på pc`n, sjekket frem og tilbake mens eg tegnet skisser på hva som ville passe best. Det er som et puzlespill som er vanskelig å få til å gå opp! Det er kleint om boksene får litt for stor plass for da sklir de bakover hver gang eg åpner skuffen…
Har det problemet i den lille pulten (som eg skal selge).

Eg ble lei av å tegne skisser, stappet målbåndet i lommen, sjekket lagerstatus på de 3 butikkene og Europris på Sola vant. Hoppet i bilen! Swooosj inn på butikken, sto foran hylla med Smart Store Boksene….Begynne å legge puzlespill på gulvet (!!) mens eg målte flere varianter…Uansett hvordan eg gjorde det ville eg aldri klare
å fylle skuffa helt, men men….det får gå!

I bredden står de helt tett og det er 0 bevegelse, det er kun de 4 små som hadde litt for god plass, derfor dro eg de store lengre frem slik at det heller ble et tomrom på ca 4 cm bakerst i skuffen – VÓLA! Nå står de helt fast
og kan ikkje bevegese seg så sånn sett ble dette perfekt!

Tja, da var det bare å starte….

 

 

 

Enn så lenge er det mest jul opp i her nå, den mer anonyme pakkepynten får eg finne frem i morgen. Nå blir det
i allefall orden, for det var det ikkje når alt lå i en kurv! Det blir en del innpakking av pakker i løpet av året og det er greit å slippe å fly ut hver gang noe skal pakkes og sendes f.eks.

 

 

 

 

Tegneskuff er et must for meg! Tanken er å hente frem en koffort eg har med tegneutstyr i morgen…Jøss, det skal bli spennende å tømme den! (ehee…Hjelp?) Vurderer å kjøpe flere av de Smart Store Boksene for
å fylle en skuff til, har alt for mye nips! *ler*

Så ja…veeel.…det kommer seg sakte men sikkert – Mye igjen og eg vil ikkje forhaste meg for dette skal bli bra fra bunnen av med gode system. Har bestilt meg ei stilig bokhylle (Har en del strikkebøker….skjønner du…) og eg tror ei hylle som det eg har bestilt blir helt supert! Håper bare det blir plass til alle, for eg har en del andre bøker som ikkje er strikking også…Når det kommer til garnet har eg enn så lenge tenkte å flytte 1 enkelt Kallax hylle + en dobbel. Tanken er da å fylle de med alt det garnet eg MÅ ha av det som er på Garnrommet – Etter det må eg se om eg finner på andre løsninger for evn mer garn. Dette vil jo si at det KAN være at noe garn må reise videre…! Kommer tilbake til det senere 🙂 Kan også godt være at det blir frigjort en del kurver som må forlate meg…sukk…Men men, det er jo til det BEDRE!

 

 

 

 

Nå har eg tatt meg et glass med brus med en diger isbit! Hadde glemt at eg hadde kjøpt disse,
de dumpet ned i postkassa i dag! Skikkelig kule og isbiten er som en store superball (sprettball).

Eg har vært effektiv i dag! Flere timer på kjøkkenet og laget en digg middag, måtte en kjapp tur på butikken først så eg har nesten ikkje sittet ned siden eg startet. Laget ei stor gryte med steikte pølser i brun saus og løk. Tok litt av hva gjelder grønnsaker; Gulrøtter, brokkoli, blomkål og kålrotstappe – Ja eg skrelte t.o.m potetene! Litt greit og for nå er middagen klar til i morgen + at noe går i bokser til fryseren.

Skal straks klippe på Outlander og plukke opp strikketøyet 🙂

 

 

 

KOS DEG DU OGSÅ

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

2 kommentarer
    1. Så fint og smart det blir! Du kan jo kanskje fylle ut den lille glippen med et sammenrullet tøystykke eller isopor, fyrstikkesker eller noe – i bakkant, sånn at ikke boksene flytter på seg hver gang du åpner skuffen?

Siste innlegg