Snart Vår og Påske – Gratis Oppskrifter

Designet av All About Ami

 

Tror i grunnen ikkje eg har sett søtere kylling (kalkun?) enn dette!?! De er bare sånn Awww ♥ Begge 2 er de strikket ut i fra samme oppskrift og oppskriften er godt forklart med bilder. Begge er strikket i et supersyntetisk fluffy garn, anbefaler ikkje helt det da! Som regel, ved de fleste høytider brenner me jo lys og pynten står jo også ofte
i nærheten. Anbefaler å finne annet fluffy garn som ikkje er syntet, Fat Faerytale er et velegnet garn til akkurat disse 2 søtnosene, eller vanlig Faerytale 🙂 Ellers, til detaljer er det brukt vanlig tynt bomullsgarn.

 

CHINESE NEW YEAR ROOSTER
Bildet over
Gratis oppskrift

 

 

 

 

Designet av All About Ami

 

Bier!! Det er vel vår!? Kunne tenkt meg en helg gjeng av disse! Ferdig heklet hadde eg “spiddet” de på en sånn tynn metallpinner og satt de rundt i blomsterkrukkene. Både inne og ute kan det bli veldig dekorativt 🙂
Gi bort en blomsterbukett? Legg ved noe bier ♥

 

AMIGURUME BEES
Gratis oppskrift

 

 

 

* * * *

 

Sov litt lenge i dag og eg, våknet halv 10! Å ja, eg trenger søvn, men eg liker ikkje å sove så lenge om morningen. Samtidig så er et par timer i fred og ro etter at de andre har lagt seg gull verdt. EGENLIGT er det jo de andre som må legge seg tidligere haha Selv om eg sov 8 t i natt er visst nok ikkje kvaliteten på søvnen god nok. Passer jo fint at eg har ny time hos legen på torsdag allerede, satser på å sjekke ut noe mer da. Skal bla nevne bein og hender til han så få me sjå ka det fører til. NOE er ikkje helt riktig og hva eg har lest på NHI sine sider så kan noe av de plagene eg føler på komme av Lavt Stoffskifte.

Men Ok, eg har litt JOBB foran meg i dag! MoHaaa!!! Etter at eg la ut DETTE i går kwell begynte eg å tenke…
Det hele endte med at eg tredde en lang pinne nr 3 inn i et par rader under ferdig møsnterbord med tanke på opprett. I det eg var ferdig med å sette pinnen på plass skulle eg bare dra litt i den…*KNEKK*…jeppsi! Pinnen KNAKK og halvparten av maskene bare glapp, ingenting som har raknet da siden eg ikkje har rekket opp enn, men like vel mye jobb!! Så ja, eg må nesten starte med å finne en ny tilsvarende pinne og gjøre det hele på nytt…Jaja enn så lenge blir det lite strikking foreløpig 🙂

 

 

 

KOS DEG OG HA EN
GOD DAG

 

 

 

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

3 kommentarer
    1. SÅ herlige små dyr. Jeg heklet en rosa rotte en gang, og en beige-brun. I perioden jeg var ute mine tøyrotter, måtte jeg hekle mine egne. De tøyrottene jeg hadde hatt var sendt på ferie til forskjellige bloggere. En liten blogg-turne. Og en medblogger kidnappet dem faktisk, og holdt dem som gisler i flere måneder. Jeg måtte lage egen, nye, for å ha på julekalenderen det året 😀 Så kom de gamle tilbake, fra sin kidnapper… 😉 Moro å lage sånne dyr.

      1. Ja det er kjempegøy! Det beste er jo å lage sine egne, uten oppskrift for da har man noe ingen andr ehar 🙂 Godt at kidnapperen ga seg til slutt 🙂

Siste innlegg