Sneak Peek & Strikkekafé

Reklame | Rito Hobby

 

Altså, noen ganger er eg veldig rar….eg liker å ta bilder, stort sett hele tiden – er jo en nødvendighet siden eg blogger….VETTU! Ja ok, eg kjørt på Strikkekafé i dag, ikkje rett nede i street`n her, men på Åååålgård! Jadda, tok meg over en time dit…Nei, det er ikkje så langt, men det var midt i rushet + det hadde vært en ulykke i en av bytunnelene så på E39 sto det stille kan du si, hjem brukte eg 24 min…! Trooor du eg tok noen bilder? Nei…
Eg som har ny mobil og greier, ikkje et bilde tok eg!! Får skylde det på at det var knallkoselig og skravla
OG strikkepinnene gikk fra eg kom til eg kikk, bortsett fra når eg spiste ei skål med søtpotet chips 😀

 

 

Eller….nå lyge eg litt…

 

Eg tok ETT bildet ⇑ Men det var i grunnen kun for å skryte
til
MocinaDesign
om den nye mobilen min og hvor gode bilder den tar…!
Ikkje sant!

 

Anyway, det var en koselig strikkekkafé med festlige damer så
skravla gikk kjapt og lett, blir nok flere turer ut til Ååålgård 😀

 

 

 

 

Ok, eg vet eg lovet å legge ut alle kyllingene i går, men eg har ikkje fått strikket ferdig alle luene, nå har en ei lue igjen så det nærmer seg. Tenkte at eg kunne jo vise den ene kyllingen, den første. Denne er ganske enkel, men krever et hav av perler! Kjøpt deg minst en pose med 6000 Hama Midi i fargen 03 (<—-Nå var de jo faktisk billige!) + du trenger også isoporkuler (Eg har brukt 8 cm på den over og str 6 og 4 på de andre)

 

 

 

 

Du trenger ikkje, men til øyebryna har eg brukt Hama MINI, og fremover blir det garantert flere perlerier i MINI varianten fra meg! Både gruer og gleder meg, men heldigvis husket eg å rappe med meg gode pinsetter! Her kan du ikkje bruke fingrene, eg fixet nå i allefall ikkje det hehe

Alle luene har eg strikket i Navia (Finull blir ca det samme) og pinne nr 3. Eg har laget 5 kyllinger totalt, det er mer med de andre-den over her er i grunnen helt enkel, men de andre…..Veel, det tar litt av rett også slett. Nå tror eg at eg kan love at innen utgangen av helga (sikkert før) legger eg ut alt. Da blir det bilder av alt + mønster og oppskrifter. Hvis du har litt extra tålmodighet har du mye å glede deg til, ja og du trenger sikkert noen extra limpinner også! Nå skal eg strikker litt på ei lita lue så blir det nok bra 🙂

 

 

HA EN FIN KWELL
OG EI RIKTIG GOD NATT

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

6 kommentarer

Siste innlegg