SNØ! – Det er lov å være sur!

 

Eg skjønner frustrasjonen til alle de som poster vinterbilder i dag…! Jepp, det er kommet snø mange steder i løpet av natta, og eg skjønner “sjokket” til de som opplever dette. Men…her til lands må me nok bare finne oss i alt det været man måtte våkner til. Hvis dette ⇑ var det eg hadde våknet til i dag hadde eg gått å lagt meg igjen…
eg mener; Eg la frem shorts og singlet i går før eg la meg og dunjakkene har eg levert til sommelagring hos søs…eg hadde vært fuckt kan du si! *ler* Heldigvis er mitt bilde fra da det virkelig var vinter her i vest…

 

 

 

 

…DETTE ⇑ er hva eg sto opp til klo 08:00! Sol fra skyfri himmel og 18 grader, varmere skal det bli! Det er lett å la dette bli en vane og derfor blir nok frustasjonene enda større om det nå plutselig skulle bli snø!
Sender alle mine tanker til de “skadelidende” i dag ♥

 

 

 

 

Det er fortsatt dårlig med blomster her hos oss….I går fikk eg i allefall Ali til å så sukkerertene, om litt sent! Dessuten er det hans feil at det ikkje er sååå mye blomster hehe I fjor gikk han ganske berserk
i Hortensiautvalget…kom stadig hjem med en ny og bare plantet de i store utekrukker…Så ja, da står de skrangleverka da vett å opptar store krukker…Ja de har litt grønne blader, men det går jo lenge til de har blomster…sukk...sååå mye enklere å bare kjøpte “ferdig laga” Georginer f.eks…

(Frosken laget eg i vinter, skal fortelle hvordan….men ikkje nå)

 

 

 

 

Noen som er verdt å vente på er disse Lilly Liljene!!

Vel vel, snø eller ei, eg skal ut på lang tur med Ine! Me skal vandre over 1 mil ute på Jærstrendene;
Fra Hellestø til Reve havn 🙂 Det blir flott! Er jo en fin måte å nyte både sol og strand på når
man ikkje liker å ligge flatt å “slikke” sol! 🙂

 

 

 

HA EN STRÅLENDE DAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

1 kommentar
    1. Wow, her «smelter» vi i nesten 30 grader, skjønner at man blir litt sjokka over dette nå, men det forsvinner heldigvis fort igjen(vil jeg tro)

Siste innlegg