Snøen som kom…og gikk…

Kan bekrefte at vinteren har vært på besøk, eller innom er vel mer riktig å si. Å ja, det var kaldt, 2 grader
og snøføyk er kaldt – takk og pris for gode klær 🙂 Herlig å sitte å nyte ei deilig suppe etterpå med røde roser i kinna 🙂 Ble en god tur selv om den ikke er sånn kjempelang, fin tur sammen med koselige folk –
Det er vel så viktig!

 

 

Selv om det snødde så ble det veldig vått, var kun inn i skauen det la seg litt.

 

 

Rundt og nede ved Stokkavannet er det alltid fint å går, når virker det litt “skittent”, mye av høstfargene er borte….Hadde passet perfekt med et 20 cm tjukt teppe her nå ♥

 

Da eg var liten kunne me gå rett over her, dette er rett neden for der hvor eg vokste opp.
Her gikk me på ski og skøyter.

 

Her var det liv kan du tro! Mangen av årets andunger sammen med en haug av hannender 🙂

 

 

Eg god tur der altså, betydelig lavere tempo på disse torsdagsturene, men det sosiale veier opp for det.

 

 

 

Mye liv er det også yte på terrassen, spesielt i de tidlige morgentimene, fest og morro 🙂

Nå har eg i grunnen landet etter turen! Søs kjørt meg hjem fra tur, eg bare dusjet, satt litt og så var det ut igjen….Hadde julepakker på posten som hadde landet og de liker eg best å få hjem med en gang! Tenker jo på de som jobber der også, blir jaggu fort fullt opp + at eg må få oversikten. Innom en kjapp tur på Nille, eneste butikken i nærheten som hadde Led Telys og stå kjapt innom ByggMix etter sandpapir! Ikke tro at disse husene bare støpes og brukes hehe Noe, må pusse over alle sammen med det finere sandpapiret
og muligens lakkes med matt lakk 🙂 Men NÅ!?? Ja nå skal eg rigge til for trekning av
Julekalenderen eg gir bort! Ho ho Ho

 

 

 

KOS DEG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

1 kommentar
    1. Så spennende med julekalender ala Vibbedille 🥰. Heldig den som vinner den. Jammen er du snill Vibbedille 🌸.
      Du fortjener en julekalender du også 🙂

Siste innlegg