Snømannsokker til store og små

Designet av Emma Bermudez

 

Ingenting er umulig ser du, snømann sokker, noen ganske så naturtro noen er ikkje umulig å strikke! Tenkt det; 3D sokker, ikkje hver dag man strikker seg det, eller får i gave om du gir de bort til jul 🙂 Garnet er vanlig tynt sokkegarn på pinnenummer 2,5 – Enjoy sier eg bare!

 

 

 

Designet av Emma Bermudez

 

Kanskje det er svigerfar som fortjener noen extra fine sokker i år? Tror disse kunne fått frem smilet på hvem som helst! Denne designeren har også Rudolf Sokker – De kapret eg meg for en stund siden, men ser at de nå står som publisert i november? Hmm det har eg faktisk sett hos flere designere på Ravelry; Oppskrifter som eg tidligere har enten kjøpt eller lastet ned gratis får du publiseringsdato? Why?? For å få oss til å tro at designet er helt nytt? Uansett, flotte sokker både Rudolf og Snømannen 😀

 

SNOWMAN SOCKS
Bildene over
Fra str barn (3-4 år) til str mann

 

 

* * * *

 

 

Ok, i dag skinner sola og det er 2 grader! Var steinkaldt på soverommet når eg la meg i natt! Deilig! I dag skal eg starte med en lang dusj bare for å få en god start.  Skal KUN være hjemme i dag og nåde den som spør om eg skal ut….hehe Tanken er å lage mer eplegele, tenker eg tar den først siden Tranebærene ligger i fryseren og kan evn vente litt 🙂 Vettu? Den eplegeleén eg laget for litt siden er så hinsides god! En liten kjeks, litt Brie og en klatt eplegelé!! HEAVEN! Var jo innom Ikea i går på vei hjem fra Amira og plukket med meg flere sylteglass. Siden eplene klarer seg en stund alene bare med litt oppsyn skal eg sjekke hva eg har av ark/fin kartong for planen er
å skjære opp og lage små kort som skal henge på alle disse glassene….Du vet: Detaljene ♥
Med slike ting kan eg sitte å dille i tiiimevis! Trenger den “bobla” i dag.

Ellers fikk eg montert 2 juletrær i går og satt igjen med kun 4 granbar! Dvs eg brukte 106 granbar til 2 trær….
Mulig eg brukte for mange, ikkje vet eg,men eg dekket jo det isoportreet så godt eg kunne 🙂
De ser bra ut da, mulig eg putter på litt pynt – Får sjå 😀

 

 

LAG DEG EN
FIN SØNDAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

2 kommentarer

Siste innlegg