Sokker eller Tøfler?

Designet av Alfa Knits

 

Si meg en ting; Er det sokker eller tøfler? Oki, nå vet eg det ER sokker, men likevel! Så tøft liksom, helt usynlig hæl på en måte 🙂 For meg ser dette ut som ei nøtt, men du og du så gøy det ser ut 🙂

 

 

Designet av Alfa Knits

 

Som vanlig; Strikkes på tynne pinner med tynt garn. Strikkefasthet på 34 m 🙂 Me Like! Om du likte dette Pythagoras mønsteret kan du jo ta en titt Her Inne, der finner du flere av Alfa Knits sine design samlet i ei eBook 🙂

 

PYTHAGORAS`NEW SOCKS
Bildene over

 

 

 

 

 

Ser du? Det nytter å være sta *ler* 4. gang så gikk det! Perletomatene har spiret! Gjør ikkje så mye om ikkje alle har spirt, trenger ikkje mange 🙂 Så nå, veeel eg får håper på herlig varm sommer ut september så kanskje det blir litt tomater? Uansett så skal eg stelle godt med de så lenge været/tempen tillater det 🙂

 

 

 

 

I dag freshet eg meg opp og Ali og eg la ut på hjul! Helgekosen skulle hentes hjem både for oss og for mor mi 🙂 Me startet på Europris da me måtte ha litt såper og diverse + eg ville ha nye Sandaler/flippers og siden de hadde tilbud på Kappa sine ble det et par på oss begge 🙂 Hadde også lyst på T-Shirten de hadde, men UTSOLGT! Da sklei Amira inn fra sidelinje og fikk kjøpt 3 stk til meg på en annen Europris! Det er ganske rart, da eg var tenåring var eg litt for snobb å regne, dvs når eg kjøpte klær selv var det KUN Lacoste og Kappa!! Begge deler var dyrt, når er jo Kappa ganske vanlig i pris, men eg liker det fortsatt 🙂

Helt på slutten av runden vår bare MÅTTE eg innom Gartneriet, nå gidder eg ikkje vente på de hvite Magerittene lengre! De er ikkje fine, så eg kjøpte en stor Georigine som skal erstatte de. MEN! Ali streiket litt så nå har eg klippet ned Margerittene og eg gir de 2-TO dager! Ser eg ikkje noe nytt så ryker de! Kjøpte også med meg 3 slike vintergrønne som eg plantet samme med Clematisene, de skal eg plante der som alle Mini Stemoren er 🙂 Vil tro de besvimer i potta snart fordi de er så lange og spinkle 🙂 Også de skal få et par dager 🙂

Så ja, da er eg i grunnen klar for helga eg!? Er du? Eg har planer om å svinge vaskefilla i stua
i morgen bare for å forsterke helgefølelsen 🙂 Det blir bra!

 

 

KOS DEG OG HA EN
ROLIG KWELL

 

 

 

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

1 kommentar

Siste innlegg