Sommer T-Shirt ~ Norsk Strikkeoppskrift

Designet av Cheryl Mokhtari

 

Rent, pent og ganske så klassisk! For noen år siden når eg var ganske ung var striper som dette helt standar for sommergarderoben, stripene skulle være blå eller rød. Fortsatt får man kjøpt de samme hvite sommergenserene med blå striper….tro om eg ikkje skal ha meg en i år? Hadde jo vært ganske digg å strikket meg en også 🙂

 

 

 

Designet av Cheryl Mokhtari

 

Strikkefastheten på denne er 22 m – Strikket i lin`ish garn, kjenner at det hadde vært deilig med en noe tynnere….f.eks i et Holst garn…Ikkje sant!? Apropo Holst; Har faktisk strikket en prøvelapp i dette garnet, men har ikkje hatt tid til noe avgjørelse ennå! Må bare få unnagjort førstkommende lørdag og DA! Da skal Hobbyrommet ryddes og eg skal strikke ei stund føøør eg på nytt setter hjulene i sving for å forberede til Julemessa….!
Me er der liksom…Jul…sukk

 

SEASIDE TEE
Bildene over
Str fra 86 cm til 128 cm i overvidde
Norsk Strikkeoppskrift

 

 

 

* * * *

 

 

 

 

Torsdag betyr turdag med Turistforeningen og Byhaug Kafeén. Sosial og koselig tur 🙂 Har ordnet til ny Svanemat så håper eg at me svinger nedom for å hilse på 🙂 I kwell er det også Strikkekafé på Losen, men eg vet ærlig talt ikkje om eg har tid å gå! 2 dager før Tananger Dagene har eg overhodet ikkje helt oversikt…Kjenner at eg er ikkje like gira i år som i fjor, men sånn er det vel noen ganger? Hodet mitt var mer styrt inn på julemessa i november for eg liker å ha GOD tid til å prøve og feile diverse…

Uansett, nå skal eg ut på tur først, får tømt hodet litt da så satser eg på å sette inn giret når eg kommer hjem
og at eg har kontroll før eg legger meg i kwell – Er da lov å håpe!

18.april i år gikk eg min første Topptur med søs, dagen etter var eg ganske gåen og kjente det i hele kroppen…
I går gikk eg muligens den “Tøffeste” toppen til nå og kjenner det ikkje en plass i dag – Det gjør meg litt stolt! Denne “syke” tunge kroppen begynner faktisk å kjenne på en veldig god fysisk form!

 

 

 

LAG DEG EN GOD DAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

0 kommentarer

Siste innlegg