Sommerkroppen 2020 —> AVLYST

 

8 egg, 1 kremfløte, nesten 3 pl sjokolade + alt det andre man putter i ei kake som f.eks en del sukker og smør…Jepp, dette er IKKJE ei kake for deg som jobber med Sommerkroppen 2020! Utover det vil eg vel si at akkurat det strengt tatt ikkje er nødvendig å jobbe med….? Bortsett fra at alt annet er avlyst skal man uansett elske seg selv og unne seg en sjokolade i ny og ne, eller ei kake! Men, hvordan blir årets strandliv? Kølappsystem? Eg mener, har du SETT f.eks Solastranden på en skikkelig flott sommerdag? Akkurat, som sild i ei tønne. Skal me forholde oss til restriksjonene så skal man holde 2 m avstand, så da blir det vel sånn ca 5000 i kø langs flyplassen for å få innpass et par timer i sanddynene 🙂 Vel, eg syns det er herlig med en flott sommer, men før me vet hvordan ståe blir vet eg ikkje helt om eg ønsker meg en knallvarm en?

Bare den blir fin nok til at det kan bugne i grønnsakkassen min 🙂

 

 

 

 

ANYWAY! Me har jo en nybakt 18 åring in the house og det skal jo feires så kake MÅ man ha! Åååå hvilken kake! Sjokolade Aaaaall the way ♥  Jepp, eg syns selv eg er ganske flink(god?) på å bake kaker – det er bare verre med pyntinga, men det er jo uansett smaker som er viktigst. Trenger du ei skikkelig dundre av ei sjokoladekake
kan eg virkelig anbefale STING Sjokoladekake!

Oppskriften plukker du med deg HER INNE åsså kan du lage den i morgen 🙂

Her er me snart klar for litte granne Lammelår m/tilbehør og DET skal bli digg!
Eg har perlet ferdig ekorn nr 2, klar for mitt tredje, men i kwell blir det ermstrikk – Så det så!

 

 

KOS DEG OG HA EN
SKJØNN KWELL

 

 

 

Go`klem fra ei skrubbsulten Vibbedille 🙂

7 kommentarer

Siste innlegg