Sommerlig Teppe

Designet av Joanita Theron

 

Lite minner mer enn sommer og sol enn et teppe som dette! Fargene er jo aldeles til å spise opp ♥
*Drømmer om en varm og solrik dag på terrassen med heklelapper på kroken*

 

 

 

Designet av Joanita Theron

 

Det eg liker best med dette teppet, uten om å se det i disse fargene er at det er variasjon: Variasjon i type lapper og teknikker – Blir ikkje like fort lei da og det kan blir en riktig fin dag i sola, der ute på terrassen!
*Fortsetter å drømme*

 

SCARPSTOPIA BLANKET
Bildene over
Str: 105 cm X 131 cm

 

 

 

* * * *

 

 

 

Det er U H O R V E L I G lite som minner om en varm sommerdag her i dag, selv om det for få dager siden var en veldig fin og solrik vår….Vel, du snakker meg om at ting kan snu på en 5-øring! Det frister så fantastisk lite å måtte ut å M Å K E frem bilen *lett overdrivelse der, men snø er søren meg snø* – LIKER IKKJE! Håper så inderlig at sola trenger gjennom og får smeltet bort hele Fa…..skapet….Passet meg liksom ikkje, men sååå trøster eg meg med at det er andre plasser hvor det nå ligger metervis med snø…Ikkje sant!

Eg har jo i dag også stått opp en stund før verden tenkte å våkne og eg kjenner virkelig at eg er glad for at eg slipper dette hver dag….2 dager på rade er mer enn nok! Skal være hos legen kl 9, blir jo spennende å høre om “dommen” om det siste døgnet. Håper på *bestått* hehe

Siden det er torsdag blir det den vanlige runden for min del etter legen. Mulig eg får fikset litt påskekos til alle ungene mine også på runden! Ungene blir aldri for store til påskeegg. Dib blir jo 20 på lørdag så
nå er jo i grunnen alle voksne!

 

 

 

HA EN FLOTT DAG!
(Med eller uten snø)

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg