SommerSokker

Designet av DUCATHI // Foto: Katja Schober

 

Ducathi har med tiden virkelig blitt en favorittdesigner, spesielt da alle sokkedesignene hennes! Har du sveipet gjennom profilen hennes? Ikkje?? Vel…da bør du gjøre nettopp det 🙂 Sååå mye fint! Mye snaisne sokker der ja.

Sokkene over er vel mer av den enkle sorten når det kommer fra henne, men igjen; Det trenger jo ikkje være så avansert for at det skal være et fint blikkfang 🙂

 

 

 

Designet av DUCATHI

 

Sånn vettu, der har du meg: Når eg faller virkelig hardt for noe, ja da gjør eg det også på denne måten: Mange like i diverse farger…eg har de gjerne til pynt også da – ei stund før eg tar de i bruk *ler*

 

 

HAZEL SHORTIES
Bildene over

 

 

 

* * * *

 

 

 

Planer fort dagen?? Ååå eg er i skikkelig ventemodus!! Ååå eg gleder meg sånn til pakken fra Canada kommer…det bør nærme seg nå altså…Venter på noe “verktøy” greier åsså venter eg på maling fra en annen kant av verden…begge deler er sendt…Men det tar jo sååå lang tid, uholdbart å drive
å vente på denne måten altså…Sukk…*ler*

Anyway, den egentlige planen min er å komme meg ut litt, skal ned på MesterGrønn å kjøpe blomster og så skal eg på graven å pynte litt. Har endelig fått fikset litt på steinene som ungene malte tidligere 🙂
Kanskje eg bare tar på turskoa å gjør en tur utav det

 

 

 

 

LAG DEG EN FIN DAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

0 kommentarer

Siste innlegg