SOMMERTEPPE

Designet av Melanie Berg

Lyst på et lett og deilig strikketøy nå til våren? Er det noe eg virkelig har hatt dilla på i flere år så er det å strikke eller hekle lapper! Det kan være et evighetsprosjekt som du bare strikker på når du skal ut på noe, jepp, det er jo så enkelt å ta med seg! Hvis eg f.eks strikker når me er på tur eller på stranda så er det konsekvent lapper! Eg har mangen lappetepper “på is” kan du si, men dessverre ingen som er heeelt ferdig montert og DET er en skam! Det var i min glanstid på lapper hvor mangen tepper ble påstartet og det vokste meg ganske enkelt litt over hodet hehe Men ja, eg elsker det fortsatt og ble ganske betatt av dette lekre her som Melanie Berg har designet! Er en veldig rørende historie tilknyttet til teppet over som du kan lese inne på prosjektsiden hennes 🙂

 

Designet av Melanie Berg

Orginalt strikkes disse lappene i tynn merino på 400m pr 100 gr, men når det kommer til å strikke lapper så kan du jo bruke det du vil 🙂

 

FROM GRANDMA WITH LOVE
Bildene over
140 cm X 140 cm
Strikk det så store/lite du vil

 

* * * *

Ser man det ja, da er det jo jaggu meg helg igjen da, neste i allefall 🙂 Snart er det også februar og DA går det jo kjapt frem til skikkelig vår! At sola skinner fra skyfri himmel i dag gir jo et håp om en deilig vår haha Krysser fingrene 🙂 Om me stikker å henter hjem helgehandelen i dag får me se senere, Ali stakk under dyna ei stund så enn så lenge skal eg praktisere ME-TIME 🙂 Etter hvert får eg ta å shaine litt av her hjemme. Har fått vasket vanvittig med klær denne uka så vaskerommet er faktisk merkelig nok TOMT! Derfor er planen min at fra mandag av skal eg begynne på klehaugen som er inne på soverommet! Den andre planen min er jo å levere mest mulig til Fretex! Da kan eg jo heller fornye garderoben min litt ut over våren og sommeren, det syns eg er en meget god idè!

Tja, ellers i dag så er det jo Vixen Awards i kwell! Det er gøy at det er kommet en del nye til og eg håper jo at flere av de går av med seieren! Spennende!! Blir vel å sitte på Snapchat og få det med meg hehe Er jo ikkje noe som blir sendt på Tv som eg vet, men mener eg så det på YouTube tidligere? Eller om det ble streemet fra et eller annet sted Hmmm må ta å sjekke litt tror eg for JA det er spennende og gøy å se på 🙂 Anyway, eg får komme meg på beina og starte dagen for så å bare dale ned i Go`stolen og strikke 🙂

 

KOS DEG OG HA EN
FLOTT TORSDAG

 

Go`klem fra ei Spent Vibbedille 🙂

1 kommentar

Siste innlegg