Søstrene Sisters i Spotlighten!

Foto: Lovise Pedersen/RA Stavanger

 

 

Reportasje i RA Stavanger angående den “enorme” skatteletten for oss som tjener under 1 mill skal få neste år! Var ikke mye av alt me skravlet om som kom frem i teksten, men det viktigste var jo Alma Sofie sitt poeng om at det var godt å ha gratis skole for alle 🙂 Ellers så er det knapt et busskort man får…
eg kjører aldri buss da *ler*

Her i vest er det Høstferie denne uka og da er det besteforeldrene som må trø til noen dager så i dag ble eg me til byen en tur 🙂 Før me visst ordet av det hadde me havnet…

 

 

 

 

 

…på Kino! Me skulle innom å sjekke om det var noe som kunne passe, det var det, og den startet nesten med en gang, me rakk en liten venterundt på biblioteket først. Der etter var det bare å hentet seg noen varme popcorn + litt snop og drikke. Selv om komforten er så som så, så var det koselig at filmen gikk i den eldste salen, altså den som søs og eg gikk på da me var små 🙂 Det var “Den Ville Roboten” me så,
faktisk en veldig koselig og fin film – Første del av filmen er veldig morsom,
en handling alle voksne i allefall kjenner seg igjen i 🙂

Flaksen var på vår side og det var opphold da me kom ut på gata igjen, det var da denne journalisten fra RA gikk rett på oss! Ellers var det en snusetur innom Husfliden, Birkemo….karnevalsbutikken i byen som har alt av ablegøyer og galskap (Men ikke drømmekostymet i riktig størrelse til Alma Sofie) + alt du kan tenke deg hva gjelder modellbygging! Dette var en stor favoritt da me var små og gikk til byen hver lørdag, butikken lukter fortsatt det samme...En tur innom “Søstrene Grene” ble det også, der fikk eg me prakket litt JuleVinduspynt på Alma Sofie 🙂 Me svingt også innom Godtebyen og gikk tomhet ut igjen,
ganske utrolig når man går inn med en 8-åring…!

 

 

 

 

Koset oss på Déjà Vu med deilig lunsj: Me hadde salat med Koreansk Kylling – Utrolig godt! Mens me satt der i vinterhage begynte det virkelig å bøtte ned ute, heldigvis hadde me parkert i p-huset vegg i vegg!
Det ble en heldag i byen, noe som virkelig er lenge siden for min del! Veldig koselig 🙂

 

 

 

 

Ingen må i allefall si at høsten er grå og kaldt, ja for det er bare tull og tøys!

 

 

 

Har akkurat spist igjen!! Salat, grillet søtpotet og kalkunbacon, og i dag MÅ eg legge meg tidlig!! Veldig lite søvn natt til i dag og i morgen er det også opp tidlig for da skal me 3 på Topptur! Satser på at det ikke regnet alt for mye, men nedbørsmengden avgjør hvilke topper me går. Blir nok kjekt uansett, tenker eg! Nå har eg kommet i gang med lakkingen av de siste husene så eg ser absolutt en ende på det hele…!

 

 

 

HA EN FIN KWELL

 

 

SPLEIS til Familien i Beirut, eller Vipps 93 89 92 25

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

1 kommentar

    1. Var nok hyggelig tur. Dine er jo ikke små lengre og det er noe eget med bytur med . Dere fikk jo med dere ganske mye.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg