SØT NATTASØVN!

Designet av Steffi Hochfellner

Åååå eg bare Awww *Love*  Eg har virkelig strikket og heklet masse kosedyr og DET er noe me aldri blir for gamle til så denne SKAL eg ha!

Denne er jo absolutt NYDELIG! Den er strikket i tynn merino, ja sånn type Baby Merino vettu, men persooonlig så hadde eg kanskje strikket den i Silja faktisk 🙂 Eg syns at kosedyr strikket i merino blir så “bløte”, skjønner? Eg liker best om den har litt “hold” i seg + eg føler de lever noe lengre 🙂 Min mening da 🙂

Designet av Steffi Hochfellner

Kanskje du trenger en bursdagsgave snart? Eller en barselgave?
Sett i gang og bare KOS deg 

 

KUDDEL KRAKOWSKI OCTOPUS
Bildene over

 

♥ ♥ ♥ ♥

 

Eg bare MÅTTE innom en kjapp tur før eg tar kwell for denne var jo bare så søte! Føler mangen ganger eg har en “Ting” for slike Octopus figurer hehe

Men, nå er det straks klar for dagen matpakke hehe Den blir kjipp kjapp fordi Dib ville ha med seg middag–> Spagetti vil det si i dag 🙂 Da er det rett i micro`en i kantina og bare digge inn 🙂 JA, han kunne spist middag til hvert måltid

 

NATTINATTI
SOVE SØTT!

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg