Søte Sokker og Gratis Strikkeoppskrift

Designet av Ainur Berkimbayeva

 

Helt enkle sokker, men likevel noe av det søteste eg har sett, på en stund! ♥ Veldig ofte er det ikkje mengden som er viktig, men noe helt enkelt, og VIPS så ble midt i blinken! Ut i fra hva eg leste i oppskriften er dette noe fint de fleste vil fixe, ikkje noe veldig hokus pokus det er bare å bruke “popcorna” på riktig plass 🙂 Eg kunne jo som vanlig tenkt meg et par i alle farger – Lekre sommersokker 🙂

 

 

 

 

Designet av Ainur Berkimbayeva

 

Bruk sokkegarn på ca 150 m pr 50 gr, strikkefasthet på 32 m 🙂
Oppskriften gir deg veiledning til alle størrelser og skulle du trenge de f.eks enda større så er det bare å fortsette
å strikke så lange som du trenger 🙂 Kanskje en fin sommergave til noe du kjenner?

 

HOP, SKIP + A JUMP SOCKS
Bildene over
Str fra Småbarn til Voksen XL
Gratis Strikkeoppskrift

 

 

 

* * * *

 

 

 

Siden eg skal til frisøren i morgen blir det helg i dag! Handlelista til mor mi er lang, det samme er i grunnen vår så det er bare å svinge seg! Har også et brett med Hvite Margeritter som eg håper å få plantet hos mor mi i samme slengen + en Sverm med Sommerfugler som skal spres i hagen hennes 🙂 Satser på at alle blomstene
OG sommerfuglene vil overskygge ugresset i de store beda hun har, det blir i allefall bedre frem til noen
ser syn på å legge seg på kne å rake det bort 🙂

Vel hjemme igjen er planen å male noe smågreier som Ali snekret i går; Turkis og Oransj fikk eg beskjed om så da må det blandes farger! Derfor er det bra å “bare” kjøpe primærfarger – Vips Vips så kan du blande akkurat den fargen du trenger 🙂 Kan jo fort bli ganske dyrt om man må kjøpe alle fargene.

Sånn ellers? Ryggen kjennes ut som den er avrevet på midten, men i tastende stund er det hele 16 gr ute så dagen blir nok flott den. Eg kan høre at både blomstene og grønnsakene koser seg på terrassen ♥

Merkelig nok ser det ut som Mitt Siste Innlegg skaper uro på noe eg trodde var ei fin hagegruppe…
Må bare le litt samtidig som eg tenker: Get a life….PLIIIIS!

 

 

 

LAG DEG EN MAGISK DAG
OG BARE NYT DEN

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

2 kommentarer
    1. Mest spent på hva du skulle hos frisøren jeg. Klippe? Farge? Krølle? Jeg skal om et par uker. Blir farging og klipp. Over et år siden sist hos frisør jeg. Kjempesøte sokker! Vil HA sånne 😀

      1. I morgen skal eg faktisk bli med på noe spennende!! Ikkje noe eg har behov for selv, men hvis det kan hjelpe andre så er det bra 🙂 Avsluttningsvis skal de små grå får litt forfriskninger 🙂 Blir nok deilig!

Siste innlegg