Spennende! -Gratis Oppskrift

Designet av  BebaBlanket

 

Noen “lappe”oppskrifter ser absolutt mer spennende ut enn andre, denne ⇑ f.eks! Eg ser at eg har en del å lære når det kommer til denne mosaicheklingen, ser så bra ut, men vet jaggu ikkje om eg helt skjønner den?

 

 

 

Designet av  BebaBlanket

 

Liker også oppskrifter hvor eg bare kan hekle akkurat så mye og så stort eg vil, dvs at du kan omtrent bruker akkurat det garnet du ønsker 🙂 Da er det bare å teste ut hvilken tykkelse du syns blir fineste,
eller som er best å hekle i 🙂

 

MOSAICS
Bildene over
Any Size
Gratis oppskrift

 

 

* * * *

 

 

 

Mandag morgen og eg burde definitivt vært uthvilt, men det er eg ikkje. Tror eg må ut å lufte meg å se om det hjelper 🙂 Skal nå i allefall en tur på posten og en tur ut til Hillevåg, ellers blir det å surre her hjemme. Venter på noe smådill i posten som eg hadde håpet kom i dag, er litt giret på å se om det kan bli som eg tenker 🙂 Mens eg venter kan eg jo rote frem et par Donald blad som eg har planer om å bruke!
Som sagt; Dette kan blir spennende haha Ikkje sant…!

 

 

LAG DEG EN GOD
MANDAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

1 kommentar
    1. Tusen takk for tips om fin oppskrift❤️❤️❤️
      Trenger en liten forandring i prosjektene nå 👍🏼
      Denne ser super ut❤️

Siste innlegg