SPENNENDE STRIKKETEKNIKK

Designet av Anne Hanson

 

Dette var i grunnen litt nytt for meg, har ikkje sett denne type maske på denne måten, ikkje som eg kan huske i allefall. Spennende! Utrolig dekorativt og eg ble fristet til å teste det ut. Alltid gøy å lære noe nytt, spesielt når det er noe du kan spinne videre på og bruke i andre situasjoner hvor det kan være kjekt med noe så stilig 🙂

 

SLIP UPS
Bildet over
Er i 3 størrelser

 

 

 

 

Designet av Anne Hanson

 

Herlig å bare få flere varianter servert på et sølvfat må eg si!

 

 

SWEET TWEED MITTS
Er i 3 størrelser

 

 

 

 

Designet av Anne Hanson

 

Likte spesielt godt disse strømpene! Sjekk den hælen da!?! Vanvittig flott og herlig dekorativt!
Denne trio`en her må bare lagres, eg har liksom ikkje et valg for eg falt pladask!

 

 

PLOWLINES
Er i 5 størrelser

 

Det er også en Cowl i samme serie og den finner du HER 🙂
Alle disse 4 oppskriftene kan du kjøpe enkeltvis, men skulle du få lyst på alle 4 finnes det en eBook hvor de er samlet + du får hele 7 oppskrifter til, eBook finner du HER INNE.

 

 

 

* * * *

 

 

 

Tja, skal man ta helg eller skal man vente til i morgen når me også kan ta ferie? Det er spørsmålet ser du som eg funderer på, nå på kwisten…Skal forresten gjøre noe me aldri har gjort før i dag! I kwell er det Årsmøte i Sameiet og det kan jo bli spennende! Ikkje er det lange veien å gå heller, kun rett ned ca 12 trappetrinn og inn til naboen 🙂 Om me ruller ned trappene begge 2 eller om Ali tar turen alene vites ikkje riktig ennå, me får se. Eg tenker jo litt sånn: HVIS alle leiligheten stiller med 2 personer hver så blir jo det 32 personer…Tja, ikkje hadde me hatt plass til hver enkel om det skulle skjedd her hos oss *ler* Naboen har jo akkurat lik leilighet som oss. Uansett, hvem har 32 sitteplasser om man ikkje akkurat har en villa? hehe Ikkje bare det, men siden DibHassan er på jobb i kwell og Amira ikkje kommer hjem før i morgen ser eg jo mitt snitt til å være hjemme alene et par timer! haha
Ja og da blir eg HELT alene-lenge siden gitt!

For du vet, eg har en RYGG eg må få ferdig og nå føler eg det blir mye gnåling ang den og eg må ikkje komme dit hen at eg blir drittlei! Det kan fort skje med tanke på hva eg har som ligger å venter *Fare på ferde!* Nei, hvis eg virkelig vil kan eg hente frem stålviljen, ja det har eg bevist mer enn en gang så eg må bare holde fokuset oppe og heller ta på noen skylapper om fristelsene truer for mye. Å du hildrande du eg GLEDER meg til eg kan sprette alt det herlige nye garnet!! Snakk om å lage seg det mest perfekte Påskeegget ever!

Ordner du deg Påskeegg selv? Eller får du egg av noen andre? Hva vil du helst fylle det med? Eg tenker som så at sjokolade blir det uansett så da får eg jo litt i både pose og sekk! Her for ei ukes tid siden ramlet eg virkelig over et røverkjøp på Rema!! Dette har ingenting med priskrig å gjøre, men de hadde fylt opp en handlekurv med Kvikk Lunsj som gikk ut på dato den dagen og de solgte pakkene for kun 26 kr! I hver pakke var det hele 8 Kvikk Lunsj! Dvs si at 1 Kvikk Lunsj kostet kun 3 kr 25 øre! DA snakker me skikkelig røverkjøp! Ingen problem at utløpsdatoen var for ei uka siden, du kan trygt si at me har mer enn nok for hele påsken! Ellers så blir det å bare kjøpe smågodt på Europris til å fyller hver sitt egg til ungene 🙂

Skal kjenne litt på formen i dag, men kanskje det er kommet frem litt Påskepynt før kwellen!?
Ahaa DA blir det kaffi i skjønneste Påskekopp ♥

 

 

 

 

KOS DEG OG NYT DAGEN!
LAG DEG EN FIN EN

 

 

 

 

 

 

 

Go`klem fra ei Ferieklar Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg