~STARSTRUCK~

 

Eg ble ganske så perpleks i dag da eg fikk tilsendt dette bildet! Har du sett så STIIILIG!!
Ja, vettu? Ble faktisk starstruck av å se mine egen påskehøner! *humrer*

Nei, dette er ikkje høner som eg har strikket selv, hvem som har strikket de vet eg ikkje, MEN!! Oh my! Noen har altså strikket de etter DENNE OPPSKRIFTEN EG LAGET I FJOR, og nå står de i en utstilling på MAGNETEN i Levanger! Hvor kult er vel ikkje det? Bare sier det ♥ På skiltet i utstilling står det at det er “Mine” høner 😀 *Stolt!*

Jadda, det er lov å være stolt når hønene kommer seg langt, ut i verden på egen hånd! Kjempegøy! 😀

 

Ok, nå i kwell har eg fått strøket på alt som skulle strykes på Russedressen og eg er klar for litt seriøs maling! Jadda, det går for seg her på Hobbyrommet 🙂

 

 

KOS DEG VIDERE!

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

2 kommentarer

Siste innlegg