Stilfull og Klassisk Sommer

Designet av Andi Satterlund

 

Denne type design er noen av det stiligste eg vet!! Nei, eg har det ikkje selv, men skulle ønske eg hadde…Helt ærlig? Eg føler meg liksom ikkje helt komfi i så korte jakker fordi eg føler selv eg har alt for stor rompe til det!!! Føler meg ikkje vel kan du si hvis ikkje genseren går litt nedenfor hoftene. Det “rare” er at rompa er slettes ikkje sååå stor, ingen slank stuss altså, men heller ikkje: “Å herregud hu har stor rompe!” Tror egentlig det bare er eg som føler det eg føler om meg selv, nå der i mot er det blitt verre fordi eg har lagt på meg 6 kg og eg føler meg SÅ oppblåst i hele kroppen!! Sånn helt ærlig? Eg skjønner ikkje helt hvorfor og når legen bare sa eg kunne kutte ca 20% av det eg spiser så ville eg bli kvitt de…Nei, det går ikkje, kroppen er bare rar liksom haha Satser på at det hører med på slike som meg i denne aldersgruppen og at det går seg til etter hvert og DA, ja da vil eg ha en sånn kort og snerten jakke. Så det så 🙂 Ikkje bare det, men eg vil ha den GUL åsså må eg ha en snerten sommerkjole 🙂 YES!

 

Designet av Andi Satterlund

 

Lekker, ikkje sant?

 

 

CRUMB
Bildene over
Fra 74 cm til 135 cm i overvidde

 

 

 

* * * *

Aha 1 dag nærmere ferie 🙂 Alltid greit å få unnagjort mandagen syns eg, da er det bare resten av uka igjen. Amira og eg var ute å suste litt tidligere i dag å fikk handlet litt diverse siden hun skal på tur i morgen.
Når me kom hjem så svingte me oss kjapt kjøkkenet og fikk ei stor gryte med Chilisuppe på kok!
Kan tro det smakte digg etterpå!

Dessuten fikk eg allerede Pakkelapp på mail i dag og mer garn skal hentes i morgen. Det er siste rest til de GLAM-Sokkene eg skal strikke vettu 🙂 Det gjelder bare å få opp tempoet på den der Thelmakjolen til Amira nå….
har ikkje strikket ennå i dag, men skal straks få fart på pinnen! Det kommer seg og skal straks til med første øking,
dvs eg er ca 20 cm på vei 🙂

 

 

 

LAG DEG EN FIN KWELL
OG FÅ EN GOD START
PÅ UKA

 

 

 

 

 

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

3 kommentarer
    1. Den jakka du la ut hva bare så fin. Passer heller til min litt for store kropp. Trives best når jeg får dem nedenfor hoftene vertfall.
      Ønsker deg en fin strikke kveld.

    2. Det er jo in med stor rompe nå, ungdommen fremhever jo den, så hadde nok vært helt smashing! 🙂

Siste innlegg