Stilig Lue – Strikkeoppskrift

Stilig strikkelueDesignet av Caitlin Hunter

 

Kall det gjerne ei allsidig lue, denne får du i hele 14 størrelser alt etter hvilket garn eller pinner du velger å bruke 🙂 Kontraster og bruk av farger ER gøy! Våg å mix noe som du aldri kunne tenkt funket,
det kan bli en fargemix som virkelig blir flott!

 

 

Designet av Caitlin Hunter

 

Eg har allerede brukt ullue ei stund på tur, du kan si det blåser på toppene hehe Gøyale og tøffe luer er kjekt, har en boks full av fargerike og morsomme luer etter Dib – Han hadde en periode hvor det skulle være ganske så vilt! Dessutene er det kjekt å strikke luer, og en av grunnene til nettopp det er jo fordi du trenger kun strikke en! Flott gave for alle BØR bruke lue noen ganger, er ikkje kult å være tøff (tror man) å gå uten når det er nødvendig! Skikkelig vondt å gå uten når det blåser beinkald vind! No No og Fy Fy!

 

SACRED SHEEP HAT
Bildene over
Totalt 14 str

 

 

 

* * * *

 

 

 

Jajaja….sååå kom juletreet opp da vettu…Har ikkje pyntet det da, ikkje ennå! Ho Ho Nå har treet stått flere dager
i eska si ute på gangen. Var så spent på hvor stort det ble…JA, det er stor, sånn ca sånn eg alltid har ønsket meg et tre! Når me hadde ekte tre var det som regel så stort – Så Ja, eg ER fornøyd! Dette er et tre med lys, og hekkan den lyser godt! ME LIKE! Men helledussen som Amira og eg styrte med de lysene i går Haha Jadda, hadde headset på meg og Amira var på øret og Snapchat i ca 3 t!! Greit det når det ikkje alltid er like enkelt å dra på besøk. Det var en fjernkontroll med dette treet…En treg en så dan, det virket som at treet reagerte 5 min etter at eg trykket på en progam (Treet har 8 lysprogram) Når man så ikkje venter 5 min på reaksjonen har man allerede klikket seg gjennom programmet flere ganger og til slutt enden man opp med discotek!! Det treet “Vibrerte”, blinket og fadet i over 1 time…Ja helt til Dib kom fra jobb…Han la seg ned på gulvet og trykket på STØPSELET og treet lystret lydig…På den knappen var det stålkontroll og når har eg et fredelig tre som lyser “konstant” – Takk og pris! Men ja, det var stort…det stjeler nesten halve skjermen på 65″ når eg sitter i go`stolen….Jadda jadda, bagateller!

Anyway, i dag skal eg ut en tur om noen timer! Først går turen inn til Kirkens Bymisjon med gårsdagens shopping og så skal eg ut på jobben til Amira, eg skal bli med henne å finne nye gardiner +
eg skal ha noen bildehyller på Ikea.

 

 

 

LAG DEG EN GOD DAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

1 kommentar
    1. Ja vi kommer til kort noen ganger og da er deg godt å ha ungdommen som fikser for oss.

Siste innlegg