Stilig og Gratis Tøfler – Strikkeoppskrift

Designet av Janis Frank

 

Altså, det skal jaggu ikkje mye til før du har de flotteste tøflene i gata!! Sjekk disse da! Egentlig ganske enkle hva eg kan se av oppskriften, men noe triks bruker designeren, så les godt og gjør som det står og ikkje tenk 🙂
Da går det som regel veldig fint 🙂

 

 

 

Designet av Janis Frank

 

Strikkefastheten er 16 m, ikkje velg acryl som det er brukt i oppskriften, finn deg noe godt ullgarn med forsterkning. Da får du i allefall tøfler som kan leve lenge 🙂 Å du? Disse tøflene vil egne seg kjempeflott til gaver under et evn juletreet i slutten av året, eller som Hyttegave om du skal snike til deg noen døgn hos noen i sommer – Uten tvil!

 

MOCCASIN SLIPPERS WITH A CUFF
Bildene over
Str Dame og Mann
GRATIS Strikkeoppskrift

 

 

 

* * * *

 

 

 

 

 

Se her du!! JuHuuu Jaggu var det ikkje kommet en tomat på den ene tomatplanten! Så gøy! Storesøs sine tomatplanter leverer i kjent stil – Tidligere har eg en pose i ny og ne med nyplukka tomater, i år fikk eg 2 store flotte planter! De står enn så lenge i stua og har full sol hele dagen, ute blir det fort litt kaldt! MEN, når den gode varmen kommer på dagtid skal de få stå ute i sola 🙂 Enn så lenge 10 gr i dag og vinden har endelig løyet! Det er meldt full sol hele helga og eg må ut å gå en tur etter handlinga i dag og i løpet av helga vil eg rundt Tungeneset, nå har eg jo funnet ut hvor gjerdeklyveren er, minner meg på at eg må klage på brillene mine til Synsam…
Tydeligvis pga de eg ikkje så den sist…MAKAN!

Anyway, fredag altså og senere i dag trekker eg hvem som får dette deilige garnet
Det er enda tid å bli med på muligheten 🙂

 

 

 

HA EN FLOTT FREDAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

0 kommentarer

Siste innlegg