Stilig Sommerveske! – Gratis Oppskrift

Designet av Gomerajut

 

Da eg først så denne her tenkte; “Hvorfor legger de ut et sånn plastnett her da?” -Vet ikkje hvor gammel du er, men eg husker disse plastnetta fra ungdomstiden – Hvis eg ikkje husker feil så kjøpte me de på H&M og de fantes i alle farger! Eg hadde et selvlysende grønt som eg brukte til å ha svømmetøyet i,
eller håndklær når me skulle på stranda 🙂

Forskjellen på dette gule over her og det eg hadde er jo at dette gule er HEKLET! Ja eg måtte studere bildet godt, men jaggu er det ikkje heklet! Så KULT! Ikkje bare det, men det er også heklet i Nylon Garn og du kan definitivt bruke nettet til svømmetøy og våte håndklær uten å ødelegge det 🙂 Hvis ikkje dette er Årets Kuleste Strandnett, nei da vet søren ikkje eg 🙂 Garantert at den fungerer til alt annet også. Garn som er brukt kan du sjekke ut HER og HER – Helt ærlig så vet eg ikkje om tilsvarende garn her hjemme, har i grunnen ikkje hatt behovet før nå kan du si 🙂 Men! Du kan også fint hekle nettet i et godt bomullsgarn, ville nok i allefall valgt den mercerisert varianten om du har planer om å bruke det til litt våte håndklær 🙂

Anyway! Me kan nå i allefall være enig i at nettet var skikkelig RetroStilig! Pynt det akkurat slik du ønker
og lag ditt eget sommernett 🙂 Oppskriften er jo selvfølgelig gratis!

 

KAMALA BAG
Bildet over
Str 31 cm X 25 cm X 7 cm
Gratis Oppskrift

 

 

 

* * * *

 

 

 

Eg våknet halv 8 i morges, talte fort på fingrene hvor lenge eg hadde sovet og kom frem til 5,5 time – Alt for lite! Skrudde av alarmen og snudde meg.…Våknet halv 11!! Vel vel, ikkje den starten eg hadde planlagt, men men, eneste eg har planlagt er å stryke det som ligger på spisebordet (tror eg har løsningen nå!) og plante sukkererter 🙂 Men…for å kunne stryke det som ligger på spisebordet må eg rydde en del på kjøkkenet for det er der dette må strykes! Så ja, igjen bunner det i skikkelig planlegging og eg håper bare at dette går greit, hvis ikkje er det mye arbeid som går i dass for å si det sånn *ler*

Ellers så skinner sola igjen fra skyfri himmel og regnet som er meldt er ikkje å se i det hele tatt! Det frister max
å kjøre ut å hente hjem masse blomster, men eg fikk da startet i går! Fikk ferdig Inngangspartiet ute ved trappa – Ble ganske fornøyd med det 🙂

 

 

NYT FREDAGEN
OG KOS DEG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

3 kommentarer
    1. Å så kuuuul den va! Digger jo gul!
      Mener å ha sett nylontråder i diverse farger på Clas/jula/Biltema etc. mange dom har Hekla duker til båt/camping/veranda i dette garnet. Greit med noe som tåler vær og vind.

      Lastes ned umiddelbart!

      Nei solveggen uteblir her, så da baker jeg brød i stedet. God helg dokker og lykke til med strykinga.

      1. Ja det sier du noe!! Eg brukte jo faktisk selv bøtegarn i noen vesker for flere år siden, den gang sammen med bomull. 👍🙂

    2. den var fin ja ,eg elsker jo gul :=) jobbet på et gartneri et år da jeg var tennåring ,fruen som drev gartneriet tok vare på alt av innpakningsband ,hun heklet strandvesker av det ,jeg fikk en med henne ,men den forsvant da barna våre var små ,aner ikke hvor men borte ble dett ,bare et minne jeg kom på da du snakket om strandveske :=)
      inngangen din var fin ,jeg har fått noen sommerblomster med mannen min ,men jeg setter dem i drivhuset om natten og ut om dagen for ennå har vi nattefrost hos oss

Siste innlegg