Lag ditt eget unike uteområde

Reklame | Rito Garn&Hobby

 

Fikk det for meg i dag at eg MÅTTE stelle litt ved inngangspartiet, fordi; På lørdag er det dugnad her i sameiet, alle steller ved inngangene + fellesområdene, så da tjuvstartet eg i dag da 🙂 Etter at helgehandelen til oss og mor mi var i bilen svippet eg innom Edens Hage for litt blomster måtte eg jo ha! Åååå det er så utrolig mye flott ♥

Eg har jo den siste tiden perlet noen bier, 4 stk faktisk, men siden de er ganske store (ca 45 cm høye) fant eg ut at det fort kunne bli for mye – Derfor monterte eg bare 2 stk og ble i grunnen fornøyd med det 🙂

Det er Herdis Thomasen som har designet denne serien med bier
og alle mønstrene ligger fritt til å bruke i Denne Perlegruppa på Facebook 🙂

 

Biene og alle de andre perlerien ute har eg montert med NANO Tape 🙂

 

 

 

 

Da fikk eg det som eg planla i den Nye Krukka; En veldig fin Hosta 🙂
Gleder meg til den blir kjempestor *ler*

 

 

 


Eføyen har vokst siden i fjor så me må nok opp med mer hønsnetting på betongen under sommerfuglene der ja 🙂 Clematisene eg plantet her i fjor er over alt på eføyen så eg ser virkelig frem til blomstringa!
Det er helt vanvittig som de har vokst!

Gratis mønster på de store sommerfuglene finner du Her på Bloggen min 🙂

 

 

 

 

Utenom de små sommerfuglene her ved døra finner du mønstrene på alt annet på Anja Takacs sin perleapp; “Det Perle” 🙂 Anbefales! Det er det jaggu mye flott og alt trenger kun et brett, så ja, helt overkommelige mønster.

Familieskiltet finner du gratis her på Anja Takacs sin blogg 🙂

 

 

 

Prøver noe nytt i år, Spanske Mageritter skal pryde inngangen enn så lenge 🙂

 

 

 

 

Grønnsakkassen er også klargjort, mangler kun frøene *Ler* Sukkerertene er lagt i vann til i morgen og da skal de i jorda 🙂 Alle grønnsakmønstrene er også Anja Takacs sine og de ligger i “Det Perler”. App`n koster ca 60 kr (engangsbeløp) og det fylles stadig på med nye mønster. Ååå det skal bli så digg å hente inn alt eg trenger til en digg salat senere i sommer!

 

 

 

Resten av terrassen står klar å bare venter på blomster, vil tro at det bugner her neste uke 🙂 Håper også at alle frøene som står i potter inne snart kan flytte ut i drivhuset, det er den der nattetempen vettu…sukk…

 

 

 

Humlene (eller, det ser jo ut som bier??) er på plass i år som i fjor, hvordan du enkelt kan lage de kan du finne Her på bloggen min 🙂 I den store krukka der skal det en STORE Georgine, eneste problemet eg har med det er jo hvilken farge eg skal velge!?!? De kommer i såå mange flotte farger og bor du
i distriktet bør du svingen innom Selvåg Gartneri

 

 

 

 

Tja, tror faktisk eg sier meg godt fornøyd så langt med uteområdene våre, resten nå er jo bare en fryd å ta seg til. Det å plante er jo som å fiske! Balsam for sjela og timene du bruker blir lagt til som levetid. Det sa alltid pappa når han og eg kunne sitte hele dagen på brygga å fiske ♥

 

Alt eg bruker av Perler og Brett får eg fra Rito Garn&Hobby ♥ De har som regel alltid alt tilgjengelig og de er lynkjappe med den leveringa, noe som for meg flere ganger har vært veldig viktig *ler*

 

Nå skal eg bare sitte akkurat her eg sitter resten av kwellen! Har vært på beina siden halv 11 i dag og er ganske så gåen ja, men akk så fornøyd 🙂 Har ikkje ennå funnet en løsning på hvordan eg skal stryke perleriene som ligger på spisebordet….i morgen...DA må eg gjøre en innsats + eg har bestemt meg for å knyte ferdig makrameén!!
Nå er det på tide 🙂

 

 

KOS DEG OG HA EN
NYDELIG KWELL

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

Du finner meg HER på Instagram

6 kommentarer
    1. Så flott du har gjort det ute. Biene er helt herlige.
      Idag fikk jeg avgårde en bestilling til Rito. Gleder meg til å vise jentene mine.

    2. Å det klør i fingrene mine etter å få startet opp litt ute. Og kanskje noen perlrrier De biene er jo kjempesøte. Jeg har jo tiden, og en del perler. Trenger kanskje litt påfyll av perler i de rette fargene men det kan alltids fikses… tenker og funderer.

      1. Gubben kan klargjør ute mens du perler – Fint samarbeid, når gipsen fyker så kan du sprette rundt i hagen etter på å dekorerer med blomster og perler 🙂

    3. Fant deg på Instagram ☺. Så fint du gjør det ute. Må nok vente litt før jeg kan plante ute, det er for kaldt enda.

Siste innlegg