Strikk de Søteste Gavene

Designet av Anni Howard

 

Hva er vel bedre enn å strikke gaver som varmer?? Er det en gave som virkelig varmer så er det den over her ♥ Garantert at mottakeren vil sende deg mange gode tanker når frossne tær blir tinet! Eg elsker våre varmeflasker – Ahaa de har både berget kalde bein, lindret betente bihuler og roet ned urolige mager. Har du ikkje ei varmeflaske
i hus, veeel, da bør du virkelig strikke deg et slik trekk over her MED innhold 🙂 Me har hatt Denne Typen i flere år og det er også den eg har kjøpt når eg har strikket trekk i gaver. Strikk den hotteste julegaven ever!

 

GABLE HOTTIE
Bildet over

 

 

 

 

Designet av Anni Howard

 

Puter er jo alltid gøy, men disse var jo kjempegøy! Strikket som en trekantet “kube”(?) og med skikkelig lekkert mønster! Skulle jo hatt en HAUG av disse her i sofakroken! Oppskriften er i 2 størrelser og hvis du ville hatt de enda større (noe eg ville hatt) så kan du bare strikke i litt tykkere garn. De strikkes orginalt i veldig tynt så garnet trenger ikkje være kjempetykt, da forsvinner også litt av det delikate etter min mening 🙂 Lekre, samtidig litt artige puter. Det er liksom ikkje denne fasongen du først tenker på om du skulle strikke puter. Stort + i mi bok 🙂

 

GABLE MINI CUSHIONS
2 størrelser

 

 

 

* * * *

Bortsett fra at eg lovet å hente Dib på jobb i dag + eg skal hente mor mi har eg ikkje særlige planer! Blir nok forhåpentligvis mest skravling og strikking siden mor mi skal være her. Me kjøpte et digert lammelår på torsdag som Ali skal digge til, det er det beste han Dib vet og da passer det jo fint å ta en liten feiring av det sorte belte! Blir noe travelt de neste 2 ukene så det er greit å benytte de timene me får sammen. Stort sett kommer han hjem og går omtrent å legger seg med en gang. Døgnet går i ett! Samme med Amira! Hun har me knapt sett den siste uka, men jaggu meg har hun jobbet også! Hun har sammen med noen av de ansatte bygget opp 2 Phonehouse Butikker og i går fikk eg se den ene!! WOW!! Det er så flott og stilig, fy søren de har vært flinke altså!!

 

 

 

Dette vil eg kalle ekstrem Make Over! Eg er virkelig heldig som har så flinke unger og eg kunne ikkje vært mer stolt ♥

Først av alt nå må eg bare vaske håret, eller dvs eg skal slenge litt farge i det først! Det er det jaggu meg lenge siden eg har gjort selv, men det går nok fint hehe Frisøren min sliter en del med armer/skuldre for tiden så da avventer eg, men eg må “drepe” noen av de små grå før de formere seg særlig mer haha Vil jo tro at dette går helt fint. Eg har ingenting i mot grått hår, men da må det være skikkelig. Når det bare er litt sånn hist og pist må eg fikse det for mitt eget ve og vel for å si det sånn 🙂 Forfengelige er me alle på et punkt 🙂

Skal eg rekke alt eg vil gjøre før eg kjører må eg nesten starte NU! Ting tar tid noen ganger og iberegnet en dose dill og dall har eg ikkje mer tid enn hva eg trenger for å si det sånn 🙂 Det var forresten beinkalt i natt!! Kun 4 deilige iskalde grader da eg la meg, NO SWEAT i natt kan du si! haha ER fortsatt ganske så kaldt så eg måtte klikke på ovnen i stua gitt! Det lakkar og lir mot vinter gitt!

 

 

 

HA EN STRÅLENDE
FLOTT LØRDAG!

 

 

Finn frem danseskoa, It`s Saturday!!

 

 

Go`klem fra ei Fornøyd Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg