Strikk deg en venn

Designet av Suzy Wool

 

Om det noen ganger er tiden for å strikke seg en venn, ja så er det vel nå?? Eller, nei, fra spøk til alvor! En liten venn som dette kan være en fin trøst for mange. Vet ikkje grunnen ikkje hvordan det er med den LommeVenn ordningen som er via ambulansetjenesten? Tenker om det er noe restriksjoner det pga korona? Uansett så er jo det en fin ting da, ja om du f.eks har lyst å strikke noe, men ikkje har noen å gi de til 🙂

 

KNITTED FRIENDS
Bildet over
Ca 15 cm høy

 

 

 

 

 

Designet av Suzy Wool

 

Denne kan strikkes som både stor og liten, i oppskriften får du info om begge. Den store er strikket i Eskimo fra Drops og det er jo en flott kosevenn for enten liten eller stor 🙂

 

BUNNY
42 cm stor

 

 

 

 

 

Eg er så happy eg, ja med strikketøyet mitt! Eg skjønner det liksom 🙂 Fikk et tips om å alliere meg med en gjeng maskemakører og det skal nok gå fint – Har en del av de!

 

 

 

 

Har hatt meg en times tid på kjøkkenet å rigget til bursdagsønsket så nå er det bare å digge inne. Dessverre er spisebordet okkupert av et stort perleri så det blir selvbetjening fra kjøkkenbenken.
Å ja, det er sant…eg trenger et HOBBYROOOOM! *ler*

Skal straks lage meg ei kanne kaffi, rigge meg til å innta kwellsroen! Gleder meg til kl 20:00 for DAAAA er det klar for Kompani Lauritzen og det er jo kjempekjekt!! JuHuuu Blir nok bra!

 

 

KOS DEG OG HA
EN FIN KWELL

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

2 kommentarer
    1. Her går det i “Alle mot 1” Slekta sitter i hver sin stue og vi deltar både på appen til programmet og chatter i familiechatten. Kjempekos i koronatider.

Siste innlegg