STRIKK DEG ET KUNSTVERK

Designet av Sidsel J. Høivik/ Foto: Anne Helene Gjelstad

 

Jadda, nesten sånn på vei i seng i går kveld kom eg over denne og den har eg virkelig beundret flere ganger for fy søren den er et syyyn for øyet!! Noe så vakkert ♥ Bare alle de detaljene som vakre bånd og perlemorknapper i forskjellige farger, ja og fargene i selve jakken! Ååå den henter virkelig frem “Må-Ha-Magneten” i meg og eg må nok notere den opp på Ønskelista mi til bursdagen i august, da er det jo bare å Håpe ♥ Eg burde absolutt hatt meg denne og det at den strikkes i ASK får meg til å bli MO i knærene! Er virkelig et deilig garn og eg har en lang kjole
i den garnet og det er så lett og mykt!

 

Designet av Sidsel J. Høivik/ Foto: Anne Helene Gjelstad

 

Ååå det hadde vært et herlig eventyr å strikke denne! *Sukk*

 

MOTHER ÅSE`s JACKET
Bildene over
Fra 86 cm til 124 cm i brystvidde + stolper
Fra 91 cm til 127 cm i hoftevidde + stolper

 

Oppskriften selges i en komplett GarnPakke m/ alt du trenger, bare klikk på linken over her ↑ og du vil få enda mer info om det du trenger å vite. Til slutt vil eg bare komme med en formaning (nok en gang!): Respekter Designeren(e) som legger sååå mye tid og arbeid ned i nydelig design og IKKJE kopier/del oppskriftene! Ikkje bli irritert/sint over at en oppskrift f.eks kun selges i GarnPakker, finn deg i det! Enten så kjøper du hele pakka eller så glemmer du den og finner deg noe annet. Eller? Ja så kan du gjøre som meg å skriver den på Ønskelist til f.eks bursdag eller jul 🙂 Jakken er absolutt like aktuell om et halv år 🙂

Sidsel J.Høivik har en del oppskrifter som selges uten at de er i Garnpakker, du finner flere HER INNE 🙂
Om du vil se enda mer, ja da er det strake veien inn HIT! ENJOY sier eg bare 🙂

 

 

Eg må bare ta med en kofte til som eg har lagt min elsk på! Se på denne du:
Design og Foto av Sidsel J. Høivik

 

Må jo bare bli hoppende glad av å gå med ei slik kofte, eller hva?
Se på det eventyret av nydelig farger!! *En drøm*

 

HIPPIE KOFTE
Bildet rett over her(Enkelt oppskrift)
Fra 87 cm til 114 i overvidde + stolper
Hvis du ønsker å kjøpe denne i en GarnPakka inkl knapper
Ja så klikker du deg inn HER og får alt servert på et sølvfat

 

 

* * * *

Hvor irriterende er det når Ladekabelen til Pc begynner å svikte?? ARG! Kjenner at DET passet meg ikkje!
Joda, eg kan lade pc med mobilkabelen, men hekkan DET tar jo en evighet!! Vel vel bagatell egentlig,
men en ny må nok i hus ja!

Uansett, i dag skal eg inn til Stavanger og gå til frisøren og det er jo som alltid like herlig! Etter frisøren skal eg møte Amira etter jobb og så skal me shoppe litt sånn diverse dill dall som er kjekt å ha. Da er det jo godt å ha med en ekspert på området haha Nå etterpå tenkte eg å få lagt kjolen til Amira på blokkematta her i stua, den kommer til å ta halve stuegulvet! Får eg det gjot i dag så kan eg sikkert montere den i morgen og da gjenstår det kun en liten halskant. Orginalt er det en bred hals på denne, men det ville ikkje hun ha. Har kun bittelitt hvitt garn igjen så eg satser på at det holder, hvis ikkje får eg vel jukse det til etter beste evne. Gleder meg til å se hvordan den er på henne og JA, bilder kommer selvfølgelig 🙂

SÅ nå kan eg plukke opp igjen Glam-Sokkene!! Fikk jo strikket en del på de på søndag og i går kwell så eg er straks klar for hæl på sokk nr 2. Blir så fine atte hehe Når det Glam-Styret er i havn ja da skal FanaJakken min ferdigstilles!! DET gleder eg meg virkelig til for det er en skam at den som mangler så lite ikkje er ferdig. Men nå? Først litt full fres rundt i heimen og så en dusj og SÅÅÅ behynner kampen om å finne litt “vanlige” klær!! Jadda, Pysjamaser er absolutt i flertall!

 

 

 

 

DAGEN ER DIN!
DERFOR : NYT DEN

 

 

 

 

 

 

Go`klem fra ei Spent VIbbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg