Strikk en Bluse

Reklame | Rito Garn & Hobby (Hama Perler)

Designet av Abby Johnson-Ruscansky

 

En kvalitet som er deilig å kle seg i på sommeren er Lin. Enten du kjøper deg en lett linbluse eller om du strikker den 🙂 Lekker, svalt og helt herlig 🙂 Strikk den litt for stor så får du en luftig genserbluse som kan
brukes både til short, bukse og skjørt 🙂

 

 

Designet av Abby Johnson-Ruscansky

 

Det er dessuten en veldig inkluderense genser og oppskriften består av mange rause mål 🙂

 

SEGUIN
Bildene over
Fra 82 cm til 159 cm i overvidde

 

 

* * * *

 

 

Woop Woop! Nå begynner PerleKroken å ta form ser du! Amira svingte drillen i natt og opp kom det gjammen meg 2 lange hyller 🙂 Så deilig og eg gleder meg til å sette meg ned i fred og ro og bare leke litt med alle disse FANTASTISKE fargene ♥ Trenger du noe å holde på med så er jo perler veldig rent og ryddig å surre med –
Du finner i grunnen det du måtte trenger HER INNE enten det er mye eller lite 🙂

 

 

 

 

Eneste som mangler her nå er å montere opp skrivebordet og sååå er planen å få tak i et par hyller til 🙂 Når det er gjort skal det stæsjet litt før eg garantert kommer til å ha mange rolige og koselige timer i perleverden 🙂

 

 

 

 

Etter alt hva eg har gjort i går og i dag var det nydelig å få servert litt varm mat! Beina verker, eller kroppen verker fra nakken og ned i hælene, men fy søren det er herlig å vita at mye unødvendig er sendt videre til Fretex! Jepp, alle de 6 sekkene ble dumpet i containerene her nede 🙂 Føles godt 🙂

 

 

 

 

Selvfølgelig! Så lenge det er tulipansesong plukker eg med meg 2-3 buketter hver helg! Når eg tenker på hvor mye eg brukte på tobakk hver uka og hver helg før er det bare en bitte liten luksus med tanke på utgiften 🙂 Åsså er jo tulipaner sååå mye finere og lukter sååå mye bedre ♥ Elsker tanker på at eg faktisk er RøykFRI!!

Men nå? Nå slenger eg beina høyt og tar frem strikketøyet 🙂 Hva potler du med i kwell dag? Gi meg til over helga så kan me perle her i bloggen 🙂 Satser på at skrivebordet er opp på søndag så da er det vel litt full rulle i uka 🙂 Flere av dere har sendt meg bildet av dere har funnet frem perler og gansk emange har også vært å shoppet litt nytt – SÅ GØY! Ååå tenk på alt det fine me kan perle til jul!? Ååå kjenner eg nesten ikkje kan vente 🙂
Men nå blir det altså strikking 🙂

 

 

KOS DEG OG HA EN
FIN KWELL

 

 

 

Go`klem fra ei Mørbanket Vibbedille 🙂

2 kommentarer
    1. Nydelige tulipaner. Blomster må vi unne oss.
      Perlene dine og opplegget er jo helt topp! Rene godtebutikken for voksne damer <3 Nyt helgen…

      1. Ahaa JAA Kanskej eg skal kalle det “GotterHjørnet”! Det er jo perfekt 🙂 Gleder meg til å få det ferdig slik at eg kan dandere det hele litt koselig og sååå kan eg invitere de små Grandtantebarna mine på PerleBesøk 🙂
        Kos deg masse du også 🙂

Siste innlegg