Strikk i sommerens farger

Designet av Jessie Maed Designs

 

Gensere av denne typen husker eg fra tiden på videregående…Stor og breid V-hals, gjerne i blått og hvitt eller
i flaggfargene 🙂 Har noen 17.mai bilder fra den tiden hvor me var flere med samme genser, det er nesten som den ikoniske Ball Genseren “alle” skulle ha 🙂

 

 

Designet av Jessie Maed Designs

 

Kunne godt tenkt meg en genser som dette siden eg nå er i gang med strikking igjen….Kanskje eg bare bør slå til?? Genseren er strikket Top/Down, så hva med en tunika til sommeren?? Tja, hadde ikkje vært dumt det heller 🙂

 

NORTHWOODS V NECK
Bildene over
Str fra 71 cm til 152 cm i overvidde

Er ganske mye eg har lyst å strikke om dagen, men….etter opprekk for 3.gang
i går spørs det jo hvor kjapt det vil gå…

 

 

 

* * * *

 

 

 

God Morgen, opp halv 7 ja…huskaldt! Det blåser og regner ut, og ja, me har fortsatt en god del snø og det meldes om glatte veier i morgentimene…Planen er jo trening i skogen da vettu…Kanskje broddene må på i dag? Blir hentet 9:30 åsså krysser eg fingrene for bedre veier enn i går for me skal en tur til Sandnes etter trening…
Senere i dag skal Amira plukke meg opp etter jobb og eg blir hos de til i morgen siden eg skal tidlig til legen og eg er uten bil. Sååå er spørsmålet: Skal eg bare gå hjem etter legen da tro!? Det er ca 12 km…Pr nu er det faktisk meldt opphold og delvis sol i morgen, sånn sett bra vær, men eg får studere sykkelstiene og fortauene når me kjører ut dit i dag. Er det klunk is over alt kan det fort bli en laaang tur ja 🙂 Men eg har jo gått
hjemmene fra til Amira og de før og det gikk greit 🙂

Nå der i mot må eg få i meg litt havregrøt og gjøre meg klar

 

 

 

HA EN FIN DAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

2 kommentarer
    1. Spennende med strikk ovenfra på en slik genser. Eller misforsto jeg begrepet top/down?
      Kan bli en herlig tur eller et mareritt alt avhengig av føreforholdene når du er ferdig hos legen i morgen. Ønsker deg lykke til

Siste innlegg