Rå Avslutning!

 

Snakk om perfekt avslutning med mye ståhei og masse folk! *ler* Å jo da, eg gikk hjemmenefra til Amira og de ute på Randaberg: Startet her hjemme i Sola kommune, innom Stavanger og så til Randaberg – Kult! I Randaberg sentrum var det noe marked greier + de hadde et løp som het “Mila”. Når eg kom inn i sentrum var jo det målområdet så eg passerte mållinja i motsatt retning og syns absolutt eg burde fått en medalje haha Syns det var en bra avsluttning, eg gikk gjennom sentrum og ut på andre siden om bort til Amira. Der var det å vrenge av seg turklær, en kjapp vask, på med pysj og sååå slenge i sofaen. Fikk med også gelenegler mens eg lå der å slengte – Luxus! Har hatt en herlig og avslappende dag selv om eg gikk ganske langt. Blir nok ikkje en fast tur det der for selve turen er jo noooe kjedelig da, 11 km på kun asfalt og trafikk, hadde musikk i ørene hele tiden hvis ikkje hadde eg blitt ko-ko. Med musikk i ørene kunne eg tenke, eller ikkje tenke – Alt etter som 🙂 Kjekt å ha gjort det!

 

 

 

 

Du ser…Ganske kjedelig…

 

 

 

 

Eneste spennende var i grunnen Hafrsfjordbrua,
litt kribling å gå over og kjente litt på suget i magen!

 

 

 

 

Det regnet kraftig før eg gikk, men så kom sola og den var med meg heeelt til eg kom til Randaberg,
da regnet det litt. Godt å være vanntett!

 

 

 

 

Ut til havet!

 

 

 

 

Blåste kraftig på toppen av brua!

 

 

 

 

Kjente høydesuget ja!
Dette er forøvrig den gamle brua, resten i allefall.

 

 

 

 

Passerte Kvernevik i 3 steg stil!

 

 

 

Og inn i Randaberg! Her måtte eg frem me kartet for
å kunne velge de riktige veien, kjip å gå feil…

 

 

 

 

Siste etappe, kan se sentrum der borte!

 

 

 

 

Etter flere timer i sofakroken var det bare å knyte på seg skoa igjen,
denne gang i pysj og Amira fløy meg hjem i det nye gliset! (<—Bilen altså)

 

 

 

 

Meget godt fornøyd, spesielt med tanke på at dagen i dag skulle eeegentlig være hvile dag fordi Ine og eg skal på langtur på Jæren i morgen 🙂 Men det går fint! Gleder meg til i morgen, men nå er det først en svær bakt søtpotet som skal fortæres!

 

 

 

KOS DEG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

0 kommentarer

Siste innlegg