Strikk Votter i Lima Garn —> DEILIG!

Designet av Lyudmila Semikina

 

Eg liker når eg dumper over fine oppskrifter hvor et garn eg elsker er tatt i bruk! Lima fra Drops, sammen med Nepal er noe alltid eg MÅ Ha på lager!! Du har jo også “storebror” Andes, det er jo for tjukt til votter, men supert til tepper! 🙂 Selv om mange skyr Drops Garn fordi det havner i kategorien BILLIGGARN så kjenner eg at eg kunne ikkje brydd meg mindre! Prisen på garnet har aldri vært avgjørende for mine valg til strikkeprosjekt ♥

Vottene i dagens innlegg går der i mot under “Enkle og greie votter”. Ikkje noe mikk makk når det gjelder tommelen for det kan ofte ta motet fra en nybegynner. Her er det kun plankekjøring og beine veien som gjelder.
Ellers får du jo trent deg på mønsterstrikk og det er GØY!

Her har du virkelig muligheten til å briljere med flotte gaver under årets juletre 🙂

 

HOLOLO_MITTENS
Bildet over
Str Dame

 

 

 

 

 

Designet av Lyudmila Semikina

 

DEERS MITTENS
Str Dame

 

 

 

 

 

Designet av Lyudmila Semikina

 

Me overkommelig med små votter? Dette kan fort bli supre barehagevotter sammen med de som er enda mindre på bildet under. Det er bare til å finne frem garn og kose seg max 🙂

 

PAWS MITTENS
Str 3-4 år

 

 

 

 

 

Designet av Lyudmila Semikina

 

MITTENS PAWS
Str 1-2 år

 

 

 

* * * *

 

 

 

Tja, ka skal eg si? Me må i allefall ikkje ha SOL og VARMEGRADER for lenge om gangen, nei nei, me blir bortskjemt av sånt og det er ikkje bra. I dag er det overskyet og det truer på regn, det blåser litt og det som kommer inn av vind er ikkje sååå varmt! *Sjekkere gradene* Iiiikkjeee sant! 13 grader er da ingenting å skrive hjem om, og DER kom jaggu meg regnet også! Jepp, da blir det klevask med tørk i stua i dag da….
Hvis ikkje må Dib gå bukselaus! *ler*

I går kwell var eg litt sånn trøtt og sliten så eg koset meg med strikketøyet og jammen kan man nå se at det er en genser eg strikker nå! *hehe* Når eg skal strikke i kwell skal eg ta opp Aamu genseren for eg har jo kun litt ermstrikk igjen og eg kjenner samvittigheten gnager når eg strikker på den nye genseren….og sånn går no dagan! Fikk gjort mye i går forresten, ble ferdig med krakk nr 3 og nå gleder eg meg masse til barneburdager i september 🙂 Innlegget med den nye og de 2 andre krakkene kan du se HER INNE 🙂 Er jo LITT stas når eg får melding fra Ikea….de lurte på om de kunne få bruke bildene mine i markedsføring!! Tja, får nå sjå!

 

 

LAG DEG EN FLOTT DAG
OG NYT DEN!

 

 

 

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

1 kommentar

Siste innlegg