Strikker du om natta??!

 

Veeel, da er muligens dette noe for deg? Har i grunnen bare sittet å plundret i hele dag, fikk en idé og måtte bare prøve. Eg har lekt meg med Cernit, ja det er gøy, men akk det blir veldig fort pottil! Å ja, Cernit`n lyser skikkelig opp i mørket- Det er sååå KULT!!
(Mulig en tanke harry! haha)

 

 

 

 

Dette ER smått! Dvs du trenger ikkje så mye Cernit, med et par pakker kan du lage mye bare det er lite nok hehe Siden eg startet å lage armbånd har eg fått mange forspørsler på om eg lager maskemarkører, seneste i helga fikk eg flere. Nei, eg har vel i grunnen aldri laget det, laget noen få i Cernit for mange år siden – De ga eg bort. Syns vel egentlig det tar for lang tid for at det er verdt det om man ønsker å selge, men men…

 

 

 

 

 

Tja, den hvite kula der er vel sånn ca max 0,5 cm – Rart eg er søvnig??
Har sittet myst hele dagen!

 

 

 

 

 

Ikkje sant…!?

 

 

 

 

Men ok, eg skal nå forsøke å lage noen markører. Selvfølgelig, eg kunne gjort det sååå mye enklere, men eg pleier jo å bare dra det litt lengre….“Hvorfor ikkje bare lage perlene selv, liksom??”

 

 

 

 

 

Litt usikker…Hmm skal eg lage de ferdig på “spiker” eller på sen? Eg syns det er greit på spiker, men da må markøren være kort! Blir den for lang blir det jo som en pinne, da er det bedre å bruke sen…
Tja, eg må nok bare prøve meg frem, så får me sjå.

 

Hva type markører like du best å bruke? Små/korte?
Myke på sen, eller “spiker”?

 

 

 

 

Har laget noen store kuler også, de skal eg montere sammen med noen mye større karabinkroker. Blir nok for store som markører, men? Me har jo alltid en plass å henge en krok 😀 Cernit Verktøyet eg bruker er veldig godt, men eg ville hatt noe enda “kvassere” og enda tynnere! Jo bedre, jo mindre figurer med klare linjer 🙂

Bare nevner det i dette innlegget også: Eg har kjøpt alt materialet selv fra Rito Hobby,
ergo trenger eg ikkje poste det som reklame.

 

Har du Julehus som du pynter med til jul? Vel, da kan Cernit være en idé til å lage små julefigurer med,
små detaljer som kan gjøre julehuset komplett 🙂

Nei, eg tror faktisk eg må lage meg en kopp kaffi, ei skål med is klarte ikkje å få meg skikkelig våken!
Må være været, det har blåst, ulet og knaket hele dagen!

 

 

KOS DEG!
Det er skikkelig høst!

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

8 kommentarer
      1. Jepp, det er Cernit 😀 Når ting er ferdig, inn i stekeovnen og det blir steinhardt, et strøk med lakk og det ser ut som glasskuler 🙂 Eg sa det var kult! 😀

    1. Det var litt kult, altså! Men personlig klarer jeg ikke å strikke i mørket…

      1. Ikkje pirk, eg setter pris på at noen peker på skrivefeil 😀 Denne hadde eg nok ikkje oppdaget for eg trodde det var “Makør”. Vel, da lærte eg noe i dag 🙂

    2. Facineres av alle kreative sjeler her inne…
      Men det var overskriften som fanget nysgjerrigheten min…
      for ja, jeg strikker om natten. Jeg jobber kun på natt,mye i disse dager, og i rolige stunder strikker jeg. Er ikke så gysla flink da , men det får holde…:)
      Og ja, det er skikkelig høst…

    3. Fantastisk, utrolig hvor smått du har fått det. Her kan det bli mye spennende….. 👏😍

Siste innlegg