Strikketeknikk kan løse STORE perleproblem!

 

Siden i går kwell har eg omtrent sitte fullstendig i egen boble å perlet!! I går fikk eg en idé på noe eg vil ha ute på den store murveggen….Det er snart påske og vår, da trengs det noen oppløftende og søte figurer JuHuuu Tror det hjalp på med litt feber for eg fikk en elegant idé og kom frem til at eg knallgøy strikketeknikk som kunne løse “problemet” mitt! MoHaaa  Go BIG or go HOME sier eg bare *ler* Dette ble bare så perfekt til formålet mitt at eg like greit har satt i gang med en figur til…Disse “prosjektene” min spiser perler så eg må nok snart få litt mer i hus, men eg tror dette blir helt konge (som i perfekt!)

Perlerier kan brukes på så mange måter, som eg har sagt før kan du jo fint strikke en genser f.eks med et perlemønster på – Eller du kan gjøre det omvendt 🙂 Nei, eg har ikkje perlet et strikkemønster, det er stort sett Anja Takacs sine mønster eg perler og det er det også denne gangen 🙂 Den ene figuren ligger i klem mellom 2 plater over og den andre figurer er på begynt på perlebrettene. Hvem vet kanskje eg får de opp i morgen?

 

 

 

 

Før eg helt monterer opp våren må eg neste få tatt bilder av alle dinosauerene, de ligger her å venter. Men det er det der været vettu…Ikkje alltid det frister å stå ute å dille! Satser på at det blir i løpet av helgen 🙂 Men eg må nesten tilbake til perlebrettene om eg i det hele tatt skal ha et håp om å bli ferdig 🙂

 

 

 

KOS DEG OG HA
EN FIN KWELL

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

1 kommentar
    1. Ikke småfigurer akkurat. Godt med stor arbeidsbenk og eget hobbyrom. Gleder meg til å se montasjen oppe.
      Ønsker deg en topp helg.
      Klem fra Liv

Siste innlegg