STRIKKETEPPE – Gratis Oppskrift

Designet av Judith Thiery

 

Dette er beviset på at du trenger slettes ikkje strikke et avansert teppe for at det skal bli RÅlekkert! Bare NYYYT bildet over! Ahaaa deilig, ikkje sant? Det ser jo litt ut som noe god som du bare kan forsyne deg av! Ååå eg falt pladask som vanlig! Her er det stort sett riller så langt øyet kan se,
kunsten her blir jo å sette sammen de “riktige” fargene ♥

 

Designet av Judith Thiery

 

Teppet er strikket i merino, nærmere bestemt i Wollmeise ♥ Wollmeise har jo noen av de mest elektriske og magiske fargene som finnes i garn vil eg påstå så har du muligenheten, ja hvorfor ikkje bare spandere noen hesper på f.eks en ny verdensborger? Du kan selvfølgelig bruker BabyMerino som du får i butikkene, strikkefastheten på teppet er 27 m/10 cm.

Men, noe må eg bare si: Kvaliteten på Wollmeise syns eg ikkje man får i noe annet garn! Wollmeise er tvint ganske stramt/hardt og en genser strikket i dette “henger” veldig fint og det blir på en måte en god, men kontrollert tyngde i plagget. Sikkert klønete forklart, men det er det eg føler.

 

 

BUNDLE OF JOY
Bildene over
Str ca 80 cm X 120 cm

 

* * * *

TacoFredag! Jepp, i dag gjør me som resten av Norge og lager altså Taco 🙂 Det ble bra jubel fra Amira da eg informerte om menyen for kwellen før hun gikk på jobb! haha Ahaa for EN gang skyld er me alle 4 hjemme på en fredags kwell! Dib skal ikkje på jobb etter skolen og Amira kommer hjem etter jobb! Det er neeesten så eg må sette et rosa X i taket haha Sååå koselig 🙂

Sitter i grunnen å lurer på i hvilken tilstand han Ali er i når han står opp?? Han var jo en av de som gravde grøfter i går og han kakket og spadde fra kl 7 til ca 14 i så eg vil troooo kroppen er ganske mørbanket i dag! Jaja det eneste me skal eg jo bare å hente hjem litt HelgeKos og i verste fall så svipper bare eg ned å henter det, men erfaringsmessig er at han alltid går ALL IN når noe skal gjøre og så ligger han som et slips dagen etter! Typisk mannfolk tror eg haha Noen ganger burde han/de? varmet opp litt først og ikkje minst strekt ut etterpå, men nei da! “Kjør på til man stuper”-teknikken funker ikkje hver gang! *ler*

Min helt egen plan for helga er å gå inn for å få ferdig sokk nr 2!! Det er absolutt overkommelig og eg skal gjør alt for at det går! Planen etter det er å følge min egen plan som eg nevnte tidligere og det er å hente frem FanaJakken!! Det er for lite igjen å strikke på den til at den skal “bare ligger der” *SKAM* hihi

Det er bare å løfte på ræva å kicke dagen i gang vil tro!! Ååå men den der ræva har blitt litt tung…Så ja; Røykeslutt kan SERIØST vært tungt på flere måter selv om eg slettes ikkje syns det var vanskelig å slutte!!
*ler litt småirritert*

 

 

 

LAG DEG EN
STRÅLENDE FREDAG

 

 

 

 

 

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg