Struktur for alle penga!

Designet av Gretha Mensen

 

Opp gjennom årene har eg strikket ganske mye grått, og det er av den enkle grunn som oftes at eg ikkje har blitt enig med meg selv om farger! Men du? Grått er da ganske så lekkert, ikkje det? Anvennelig også, eg mener, SEEE på disse sjala da? Åååå dån og et klask i bakhodet altså! Ja Takk, alle 3 sier eg ♥ Det som også er, struktur trenger da slettes ikkje være vanskelig selv om det noen ganger ser veldig komplisert ut! Dessuten er det så utrolig gøy! Er du skikkelig heldig er det ikkje bare på rettsiden det skjer noe hele tiden, men enkelte ganger skjer det like mye på vrangsia! Ellers syns eg det er veldig greit med en avslappende vrangstrikk pinne tilbake, ja da kan eg liksom puste litt ut og manne me opp til neste pinne med mønster 🙂

 

WILD SEA
Bildet over
Str 200 cm X 70 cm

 

 

 

 

Designet av Gretha Mensen

 

Dessuten er jo Grått skikkelig Flott ♥ Det er også en farge eg vil påstå passer til ALT!

 

KAI B
Str 210 cm X 70 cm

 

 

 

 

Designet av Gretha Mensen

 

Eg mener: SEEE her da! Lækkert ♥

 

DOHNE
Str 200 cm X 60 cm
eller 195 cm X 73 cm

 

 

 

 

* * * *

 

Oj Oj Oj Da er det jaggu meg øyeblikk helg igjen og eg føler dagene går alt for fort! Eg er IKKJE klar for desember ennå for å si det sånn! Det eneste eg begynner å få litt kontrollen på ang Jul er KOoOSEN eg skal lage til her på bloggen! Tja, hvem vet, kanskje det bare blir du og meg i Jula! Ho Ho Ho! Det eneste eg vil røpe i forhold til JuleKosen her inne er at det blir ikkje bare EN som får en gave, planen er å la flere får en strikkerelatert JuleKoseGave ♥ Høres ikkje det bra ut?? Det er nesten så eg vurdere å sende forespørsel til Posten om de vil sponse porto! *ler meg ihjel*. Er du klar over hvor DYRT det er blitt å sende gaver!?? En pakke må ikkje være tyngre enn sånn, eller tjukker enn det eller lengre enn sånn! For hvert mål man bryter så blir det så dyrt at eg like godt kunne sendt rundt penger og dere kunne kjøpt deres egne gaver! Det er helt INSANE! Jaja eg får pante litt flere flasker så går det nok bra *humrer*.

I dag? Hmm Egentlig burde eg ta grep her hjemme å få bort sånn smårot som står å venter på neste destinasjon! Ting har noen ganger lett for å gro fast og bare bli en del av det faste innventaret og det har me ikkje plass til nå når jula snart kommer opp fra garasjen. Etter mine planer må det skje SENEST onsdag 27.nov – Da skal eg klare å pynte det meste før fredagen samme uke! Kjenner eg svetter i korsryggen bare ved tanken så nå stikker eg på kjøkkenet å tømmer oppvaskmaskinen! Det er OGSÅ noe som fort kan gro fast, eller så plukkes den tom KUN når det er behov for en tallerken eller et glass…Give me a break!

 

 

 

LAG DEG EN SUPER DAG!

 

 

 

 

 

Go`klem fra ei Fornøyd Vibbedille 🙂

1 kommentar
    1. Sjekk ut megtildeg for frakt, koster fra 65kr og da slipper du å dra på butikken. Enten setter du pakken utenfor døren eller legger den i postkassen, det får du beskjed om. Mottaker får den enten på døren eller postkassen, noen ganger levert til butikk. Har vært fornøyd når jeg har brukt megtildeg. Pleier å spare passende esker eller poser når jeg får tilsendt ting for å bruke disse når jeg selv skal sende noe 😊 Ellers har Postnord vært noe rimeligere enn Posten.

      Gratulerer til datteren!

Siste innlegg