Takk for omtanken

 

Kjenner at eg ikkje er helt “der” hvor eg skal fortsette som før her på bloggen, trodde ikkje helt at det ville skje siden denne arenaen er mitt fristed helt utenfor alt annet. Tror det beste i dag er å bare plundre i vei inne på Hobbyrommet, det er den beste plassen eg har for å kunne hente meg inn igjen. Dagen i går kan ikkje beskrives med ord, annet enn at det var ufattelig fint, det bugnet av nydelige blomster – fullstendig i mammas ånd. Samtidig som det var sååå fint var det likevel hjerteskjærende å se barnebarna bære henne ut til graven.

Resten av dagen var me samlet hjemme hos storesøs, det var sommer og me ble sittende ute til tidlig kwell – Ville jo nesten ikkje gå hjem. På vei hjem kjørte me forbi kirkegården og gravstedet kunne sees fra veien, Amira lurte på om eg ville ned å se, men der og da orket eg ikkje akkurat det. Når hun selv kjørte hjem etter på var hun innom å tok litt bilder. Begravelsesbyrået hadde virkelig gjort en god jobb med å gjøre det fint etter at me forlot kirkegården

 

 

 

 

Tusen Takk for ufattelig mange meldinger og hilsner eg har fått,
ikkje minst for blomster hjem ♥ Setter veldig pris på det.

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

7 kommentarer

Siste innlegg