Tenk å være så dum….

Reklame | Rito Hobby

 

Når Rito Hobby spurte meg for sikkert 3.gang om eg ville prøve meg på Diamond Painting sa eg ja! Vet ikkje helt hvor lurt det var…? Det er vel 2-3 uker siden eg fikk det, dyttet det litt vekk med en gang for eg syns det så helt greskt ut når eg lurte opp i eskene…! Dessuten holdt eg på med så mye annet som eg måtte få ferdig,
men i dag altså…Tok for meg den lille pakken med julemotivet

Plundret litt før eg skjønte hva og hvordan…

 

 

 

 

…Heldigvis kom eg på at eg har nærmeste ubrukte hobbybriller for her kom de virkelig til nytte! Problemet for meg med en gang var at eg så jo ikkje opp/ned på diamantene *ler* Etter det gikk det som en lek!

 

 

 

 

Likte veldig godt Disse Julefigurene, veldig overkommelig størrelse.
Har du ikkje prøvd dette før kan eg råde deg til å starte i det små 😀

 

 

 

 

Det var enkelt, bare til å klistre den lappen som passet til figuren
og dra av papiret (Dobbelsidig tape altså) og sette i gang!

 

 

 

 

Ble veldig forelsket i denne gjengen her, eg kjenner at eg må ha flere før jul! En ting er at du kan henge de på juletreet, men tenkt så koselig de gjør seg på julegavene ♥ Når eg føler eg er godt i gang skal eg prøve meg på Denne Flamingoen! Litt sånn skrekk blandet fryd!! Ååå eg er jo så glad i Flamingoer vettu! Kuleste fuglen ♥

Vil tro det er motiver for en hver smak!
Vel, eg har ennå noen figurer igjen før julepakken er ferdig så eg skal straks inn på Hobbyrommet
å kose meg videre, ja for dette var veldig avhengighetsskapende – Det kan eg jo bare si!

 

 

HA EN FIN KWELL!

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

4 kommentarer
    1. Bladde litt her i bloggen din og så at du pakket garn du solgte i noen gjennomsiktige poser. Hvor fikk du tak i de posene?
      😊

    2. Før du starter på flamingobildet vil jeg anbefale deg å skaffe til veie korrigeringsverktøy, rulle og oppbevaringsbokser til diamantene. Det er veldig kjekt å ha for hånden.

Siste innlegg