Tester badetemperaturen…

 

Eg trosset kuling fra nordvest og kom meg ut i dag, men eg lover; Det var kaldt! Vind fra nordvest står rett “PÅ” her ute på jæren kan du si, men tur er tur og deilig var det. Heldigvis tok eg med meg vindtett jakke i dag, hvis ikke hadde eg kjørt hjem igjen 🙂 Ble jo varmere etter hvert så eg gikk ikke der å frøs selv om leggene ble kalde. Badetempen? Vel…den var lite å skryte av…I følge Badetassen var den mellom 8 og 10 langs kysten her…så det så…Denne turen går eg jo titt og ofte så eg gidder ikke bable så mye om ditten og dette, se på bilden…NYT og hvis du vil se videoer så finner du flere på TikTok fra dagens tur 🙂

 

 

 

 

 

Scan koden og du finner alle turfilmene 🙂 ENJOY!

 

 

 

 

 

Feisten Fyr

 


På Selestranden var det flere keitere og noen som surfet, ligger også film av dette på TikTok 🙂

 

 

 


Var ganske magisk å stå å se på! Klarte liksom ikke helt å gå!

 

 


Kompisene mine ♥

 

 


Når eg likevel sto der ventet eg på neste bølge som slo meg over knærene….og ja…det VAR kaldt!

 

 


Ikke et menneske her i dag! Ikke ETT!

 

 

TENK å hatt den lille hytta der!?! Trooo hvor mange millioner den koster?? Jaggu ikke mange kvadratmeter, men den har do da...utedo! Absolutt ei hytte eg fint kunne hatt, hadde ikke trengt noe stort og prangende når den ligger her den ligger! Ligner litt på et “hytte” fra en båt.

 

 

 

 

Ble absolutt en god tur, halvparten i medvind og den andre i motvind….

 

 

Sånn ser beina ut etter en tur i kuling på sandstrand! Å ja, eg har brune bein, men altså.…her er de virkelig brune…AV SAND!

 

 

 

Tok meg en god dusj og fikk skrubbet ut sanden fra over alt, t.o.m inn i ørene! Laget meg en god lunsj; 3 rugsprø med laks, avakadi og spirer – Jammu! I glasset? Jordbær/Mango smoothie m/linfrøolje 🙂

Nå skal eg slappe av og strikke, tenker eg!

 

 

 

 

KOS DEG

 

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

0 kommentarer

Siste innlegg