They gave me a BEAST….

 

…av en Gamingstol!! Det å sitte i denne type stol når man diller, duller eller gamer er jo helt fantastisk! Nå har faktisk min stol en del finnesser slik at den kan finstilles til MOI! Da eg i sommer kjøpte den ene delen av skrivebordet på Finn fikk eg med en stol som har vært et mareritt fra dag 1! Derfor, hver gang Dib er ute av huset har eg stjælt hans gamingstol *ler* Så ja, siden i sommer har eg “mast” at til jul ønsker eg meg kun én ting: En stol! Fikk som regel tilbake; “Men mamma, de er svindyre om du skal ha en skikkelig” Jaja, men det ligger mange på Finn og den trenger ikkje vær dyr, bare den ikkje er ødelagt. Eg drømte jo ikkje om å få en stol som dette! O M G! Lite visste eg at både Dib, Amira og Eirik hadde “jobbet” iherdig nesten hele høsten for å få tak i den beste stolen! Ikkje trodde eg heller at eg fikk en stol og hadde slått meg til ro med at det fikser eg over nyttår. Fikk den rareste pakken med beskjed om “Vær litt forsiktig når du åpner”. Etter mye dilling og dalling, pakken ble mindre og mindre inntil eg fant noe som lignet ei sånn silikon bakematte…men neida, det var da bruksanvisningen på en stol 😀 *Stor jubel og mye latter*

 

 

 

 

 

Det må eg si, eg har sett på mange gamingstoler, men aldri har eg sett en sååå lekker en!! ♥
Dib, Amira og Eirik har virkelig gjort en god jobb her! Tusen Takk, ungene mine ♥

 

 

 

 

Som om ikkje det var nok så fikk en ny klokke av Amira, ja nå har hun holdt meg med tøffe klokker de siste årene hvor eg kan følge med på det meste 🙂 Huawei er jo meg siden eg har hatt Huawei mobil en del år nå, nå er det jo slutt på det mobileventyret da og det ser ut som eg på nyåret må over til Samsung, men klokka kan brukes uansett 🙂 Eg ble jo helt målløs! En lekker sak det der ♥

 

 

 

 

 

Til nå (over mange år) har eg funnet frem til kun 2 parfymer som eg kan bruke uten at migrenen trigges, det er denne ⇑ 007 + Issey Miyake – Så Ali har sørget for at eg en tid fremover kan dufte litt godt 😀

 

 

 

 

 

Siden ingen i familien på min siden (bortsett fra mor mi) gir gaver lenger måtte eg sende brev til julenissen
i år og jammen fikk eg respons! Et litt finere kosesett var akkurat noe eg trengte Ho Ho Ho

 

 

 

 

 

Eg har alltid likt snekkerbukser!!! Da eg ble voksen ble det liksom et plagg eg ikkje brukte lenger, eg var jo voksen…!? Men, nei pokker heller, eg liker det så i sommer kjøpte eg meg en og nå fikk eg en av mor mi
(den til høyre) og den med striper fikk eg fra en annen nisse 🙂

Av storesøss og svogeren min fikk med et stor fenalår rett før jul —> Digg! Det skal me maule godt på,
eller i allefall Dib, han elsker det! Eg med mine tenner må nok drøye det til neste år 😀 Mer på Dib hehe

 

 

 

 

 

At me i år kunne være 5 i sofa`n var HELT fantastisk ♥ Eirik tok pysjutfordingen på strak arm (Eg sørget jo for at det var pysj til de begge i kalenderen Ho Ho) Vanligvis er det skjorte og slips i juleselskap så eg skjønner at overgangen var stor hehe Men det er passe digg også 🙂 Herlig å se at Amira har fått seg en stor og herlig familien på den siden ♥ Nyetablerte par er som små unger, de blir nedlesset i gaver så det ble mye gøy 🙂 Dib med en mye mer beskjeden gave“haug” fikk nå i allefall akkurat det han ønsker seg av oss 4 til stor glede! + han fikk noe han seriøst trengte av Milo (<—Katta!): En haug med fine sokker! Dib har fortsatt ikkje helt skjønt hva som må gjøres for å ikkje ende opp med KUN single sokker *ler*

 

Drømmen for nesten jul? Tja, hvem vet?
Kanskje me da er 6 i sofaen? Eller kanskje t.o.m 7??

 

Dagen i dag skal forbi gå i stillhelt med inntak av litt mat inni mellom. Døra til kjøkkenet er lukket og eg akter IKKJE rydde/vaske i dag også. Om noen føler for å rydde? Vær så godt! I dag skal eg KUN sitte med beina høyt og hvile hehe I morgen kommer Amira og Eirik tilbake og da er det lammelår på menyen 😀 Blir koselig! ♥

 

Tusen takk for ufattelig mange “God Jul” ønsker både her og der! Eg la bort mobilen i går og gikk ikkje gjennom Snapchat o.l før i natt da eg la meg. Trooor eg har fått svart på det fleste. Veldig godt å bli satt pris på ♥

 

 

KOS DEG OG HA EN FIN
1.Juledag

 

 

 

Go`juleklem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

5 kommentarer
    1. Den stolen fortjener du, logistikksjefen må ha utstyret i orden. Så koselig når sofaen fylles opp. Her var 3/4 unger på plass, den 4. med mann og to barn kommer på mandag. DET. Blir koselig. Nyt dagen, husmora har ikke fri her desverre.

    2. Gratulerer med ny stol, den var rå lekker🤩 den har du fortjent😊
      Ha en fin romjul🎄

    3. Så koselig!
      Deilig med tradisjoner, familie og kos. Det er så viktig å kunne ta vare på hverandre og skape gode minner.😍
      Vi har kjent ekstra på savn nå etter snart 2 1/2 år uten å kunne klemne familen i USA. Joda, vi snakkes, men noen ganger betyr det så utrolig mye å være nær, gi klemmer. Satser på at 2022 gir gode muligheter for å treffes igjen!

Siste innlegg