Tid for DEILIGE sjal

Designet av Whiteberry

 

Strikk det sart eller yndig og lekker, alt etter hva du vil uttrykke, la fargene bestemme. Kanskje en lekker gave?
Et sprekt tilbehør til noen i julegave? Uavhengig av farger så vil dette sjalet pakke deg godt inn og samtidig ligge godt over skuldrene og ned over overkroppen, kanskje du bare er litt frysen der du ligger henslengt i sofakroken? Perfekt med et deilig, stor og mykt sjal ♥

 

 

Designet av Justyna Lorkowska

 

Gaven som gir masse, men som er så herlig og enkel å strikke, Perfekt ♥
Et herlig sjal i riller med en lekkert innslag av “massiv” lace ♥

 

 

SONAY
One Size
200 cm X 66 cm

 

 

 

 

Designet av Justyna Lorkowska

 

Et noe “tynnere” sjal, men fortsatt tjukt nok til å varme godt selv med masse “hull”. Deilig og mykt og garantert kjempegøy å strikke, er overhodet ikkje i tvil om det! Lekkert, lekkert og absolutt KJEMPE lekkert!

 

ISEULT
One Size
185 cm X 62 cm

 

 

* * * *

Ble alt for sent i går! Kom meg ikkje i seng før nærmere kl 3!! Skylder det på Amira sin hjemkomst haha Men det blir jo ikkje bedre av å bli vekket etter et par timer på puta heller….Så ja, hvordan eg skal overleve denne dagen har eg foreløpig ingen oversikt på. Det var snakk om en tur til Ikea, men det fremstår for meg som et aldri så lite mareritt så eg håper den utgår haha Ellers er vel egentlig bare målet mitt å komme meg gjennom dagen med inkl levering/henting av Jr på trening 🙂 Avsluttningsvis satser eg på tidlig treff med puta i kwell 🙂

 

 

 

 

HA EN FLOTTERS MANDAG

 

 

 

Go`klem fra ei Kjempesliten VIbbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg